Ti is így látjátok??

2008.08.18. 00:19

Egy kedves barátom

így látja..

 

 Én üzenete:
Én nem vagyok olyan , mint Te!

Ő  üzenete:
 Nem ilyennek ismertelek meg mint amien most vagy.. sokat változtál és rossz felé

Ő  üzenete:
volt lelked és gondolkodásod

Ő  üzenete:
most egyre kevesebb

 

 ***

Hát no comment :D  elvette az eszedet az a csaj -.-  Nem változtam semmit. o_O

ROSSZ EMBER VAGYOK.ÉS?! KÖZÖD? xD

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr22620623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása