Á vos marques, party!

2008.12.16. 20:35

Huuuuuuh, most hirtelen kedvet kaptam írni egyet. xD Óhmár ez a hülye vonat sztrájk.. kiborít -.-" az ember nem tudja, elinduljon suliba vagy sem.. ha elindul az a baj, ha nem megy suliba az a baj.. és akkor most döntsd el mivan.. Reggel ezért autóval mentem ( ja meg azért is, mert vittem az osztályba karácsonyfát.. és nem akartam vonaton vele kínlódni..) xD Beértem 7:40re  ( 8:20kor csöngetnek be) bőven felállítottuk és fel is díszítettük. I.-nek hála el lett hurcolva a termünkből az a sok vacak számítógép, fénymásoló etc. Szépen virít a fánk, igaz kicsi furi alakja van, meg kevés rajta a dísz. Dísz?! Úh basszus elfelejtettem o_O nekem még holnapra díszeket kell gyártanom vááh.. xD uh még jóh, hogy eszembejutott.. Úristen holnap törire meg kémiára is kéne tanulni. Úristen 8 óra O_O jézuss... Na mindegy, van teendőm bőven.. Nah akkor nem tervezem ezt a post-ot hosszúra. Szal suliban a szokásos.. semmi érdekes. Gazd.jog-on ajándékokat pakolásztunk ( szám szerint 80 db-ot) Rá kellett jönnöm, hogy, ha nekem valaha ilyen monoton munkát kell végeznem az életben, azért, hogy megéljek.. akkor köszönöm szépen elmegyek inkább a sarokra -.-"   Rendesen belefáradtam a pakolásba :D kb 10-15 percünk volt 80 csomag elkészítéséhez.. 

feliznavidadzw5.jpg christmas image by lunax99

Dobozokba voltak édességek + MANDARIN ..  Mandarinból kiszámoltunk 12db-ot bele a zacsiba utána mentél jobbra.. mogyoró, kinder, balaton szelet, Raffaelló stb stb.. és ha kész.. zacskót tépsz újból előrről. faxa :D mondjuk élvezetes volt, addig se voltunk órán hehe xD  Aztán 7.órán ár full kíváncsian léptem be a termünkbe.. hogy megnézzem, vajon hány szaloncukor maradt még a fán.. WOW a nagyja fentvolt O_o mitörtént a sok szabolcsival ? Reggelizett? XD muhahaha Nahjóh, boccs, de amilyen csóró, éhenkórász suliba járok .. ez a reakció érthető : D   ( muhahaha) de gonosz vok. :)  Úh ma hazafelé késett az a rohadt vonat 20 percet , ígyis 7 óránk volt plusz még az a 20 perccel későbbi hazaérés marha fasza.. de nembaj.. kibírjuk! gyerekek vagyunk, mit nekünk pihenés??! :D ugye? nem kell háttt:D  szerintem se xD Mondjuk hogy a mai  tini korosztály éjjel aktív, reggel  alszik :) ... szal.. megoldható xD Amikor hazaértem , mosz szokás szerint elkezdtem kajálni :D muhahaha minek fogyókúrázni egész életemben xD ráér azmég :D nemsokára úgyis háború lesz magyarországon, no pénz = no kaja... majd éhezek akkor.. :) most még eszek xDDDDDD  Nyammm boldogsághormon o_X

Néztem ma egy filmet HBO-n a címe " Csukafejes az életbe" :) marhajó film.. kicsit elcsöppenős egy két résznél ( persze csak az ai gyenge idegzetű, érzékeny lelkületű..) XD  amilyen én vagyok xD Volt benne egy-két klassz mondat.. amit akár mondhattak volna.. Most idéztem volna, ha nem felejtettem volna el .. -.-" váh.. Kicsit szétszórt vok.. jön a karácsonyi feeling.. őrület meg minden JÉÉÉÉÉÉ havat mondd hétvégére :)))))   Huuh vajon hány száz helyesírási hiba lesz ebben a post-ban? :) valaki számolja meg.. xD és szóljon, ha lát valami  szamárnagyságú hibát :) XD   hm holnapra nincs kedvem tanulni, szal 2 egyes minimum várható ^_^  na nemgáz.. nah most megyek .. még asszem megvárok valakit, utána ellépek szunyálni, mert elég rendesen álmosvagyok, ugyanis tegnap nem tudtam elaludni.. csak max hajnali 2-3kor és fél6kor meg kelés volt -.-"

Szerző: 404

2 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr92826893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sainan 2008.12.16. 21:30:56

Én kilencet számoltam, de csak a direkt szlengeket ^___^

404 2008.12.16. 22:10:01

köszi köszzi :DDDD XD most megnyugodtam.. xD
süti beállítások módosítása