Őrültek

2008.07.17. 00:50

MANIAC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na jó kezdek kicsit megőrülni :D hehe, mondjuk ezzel nem mondtam újat, ugye? xD elősször is , kezdjük ott, hogy mivel eléggé unatkozom , rendszeresen látogatom a www.stickam.com honlapot , ami egy olyan lap , hogy TE bekapcsolod a cam-od és végülis bárki számára látható vagy az egész világon :D Szal jól elvok magamba úgy hogy teljesen idegen külföldi embereket nézegetek a tudtuk nélkül. xD Tökjó unaloműzésnek. Nem értik mit lehet ezen nézni, de higyjétek el aki egyszer rákap az függő cam nézővé válik, majd végül csatlakozni fog őis, hogy mások nézhessék. Najó én kétlem, hogy valaha én is be fogom kapcsolni a cam-om ezen a honlapon.. bár kitudja.. :D

A másik megszállottságom a horoszkóp lett. Mivel nincs barátom így, eszeveszetten keresgélek  társkeresőkben meg mindenhol ... jó kinézetű srácokat 16-22év között, DE csak horoszkóp szerint válogatok . xD Elv. a Halak és a Skorpió a tökéletes pár nekem szóval.. csak ezeket nézem mindig. Gyakran volt olyan, hogy egy kapcsolat belekezdése előtt rákérdeztem az illető horoszkópjára és az alapján (IS) döntöttem. Na jam . ez szerintetek is túlzás? Szerintem nem , mert eddig akárhány pasim volt mindegyik különböző horoszkóppal, és egyikkel se jöttem ki igazán. Halak meg Skorpió pasim meg még nem volt.. igaz a skorpiókkal nagyon jól kijövök.. egy közeli barátom is az. szóval tudom, hogy ilyen pasi kellene nekem mint ő ( legalábbis személyisége hasonlítson rá) xD ilyen sztem úgyse lesz. Nem vagyok szerencsés pasi téren. Mindig azok jönnek csak akikhez egyátalán nem fűzök semmi érzelmet.. Végülis általában ez mindig így van.. hogy aki beléd szerelmes az nem kell, de akibe te vagy az istennek se jön össze. xD Így vagyok énis. Jó, mostanában elég keveset gondolok RÁ. ( hazudok igen a vak is látja) hogy a frászba ne gondolnék minden nap rá :D bazz xD... mindegy :D kiheverem :D még pár év és kiheverem tényleg.. :D igazából a boldogságom manapság annyiból áll, hogy, ha rámír véletlenül MSN-en akkor  hurrá happy van. Ki gondolta volna, hogy valakinek egy ilyen kis dolog is jelentheti a boldogságot.. mint ez.. hogy msn-en rámír. pff..  szánalmas vagyok egy kicsit, dehát istenem :D ilyen ember vagyok. Mindenki azt mondja, hogy nem vagyok lemaradva még semmiről. Ez igaz is részben, de ez engem miért is kellene hogy vígasztaljon?! .Csak az a problémám, hogy nincs olyan ember aki átölelne... és velem lenne, törődne velem úgy igazán.. ( jópersze lenne ilyen  .. mert belém is szerelmes egy két ember.. de az egy ilyen egyoldalú dolog  .. szóval ilyen ölelésre nem vágyom értitek.. ) csak azéra akit szeretek (ÉN!!) és érezzem hogy Ő is viszont szeret.. Annyi filmet láttam már, halálos szerelem ( szó szerint). Olyan szerelem ami sorsszerű. Olyan, amiben az egyik fél képes meghalni a szeretett személyért.. Na erre kíváncsi lennék, vajon az életben is létezik ilyen? Vagy talán ezis olyan kitalált hülyeség? Érdemes erre várnom egész életemben? Tudom, sok kapcsolatom lesz még. Azt is tudom, hogy egyszer szeretnék majd egy családot, egy gyerekkel , egy szép házat, ahol élhetünk ..együtt..boldogan.. bosszankodhatunk azon , hogy a gyerek milyen baromságot csinált a suliban..vagy, hogy mi legyen másnap az ebéd.. Hm na igen. Szép jövő lenne. ^^ de sajnos manapság nem érdemes házasodni. Sőt. Tökre elcsúszott ez az egész dolog. Régebben ált. 24 éves korban a nőknek már gyerekük volt. Mostmeg.. 24 évesen még mindig tanulsz és tanulsz.. (jobb esetben, ha jó melót akarsz a jövőben) szóval 30 évesen házasodni meg még szülni is?! Nane:D gondolják páran.. Na jó ezt nem vitatom, én ehez túl hülye vagyok. -.-"

Mindenesetre.. jöhetne már valaki akibe bele tudok szeretni, és ne keljen kínlódnom ennyit. Szinte minden nap sírni tudnék miatta. Elég ritka, hogy egy 16 éves hosszútávú kapcsolatért imádkozik, de ígyvan. Nem szeretnék több pár hetes szar kapcsolatot. Azzal nem fejlődök sehova. Leragadtam egy szinten, egyre inkább kezdem elveszteni az értékemimet. Nem szeretnék kiégni, és egy átlagos ember lenni. Mert én nem vagyok átlagos ezt tudom. Nekem mást szánt a sors. Segíteni akarok az embereken, hogy jó útra térjenek, és boldogok legyenek. Örömmel tölt el ha valaki boldog. Ha már én nem tudok az lenni. Persze gyakran vagyok irígy emiatt, bevallom. Görcsösen keresem a boldogságot és ezért nem találom. Próbálok örülni mindennek, de valamikor olyan nehéz.. nektek nem??? >_<

Szerző: 404

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr21571907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csak egy seggfej 2008.07.17. 01:09:13

:'(
süti beállítások módosítása