" Szegééééény.. "

2008.12.12. 19:51

Szegény telómat ma egyszer leejtették , jó nagyot esett. Utána Itthon leejtettem még 2x xD Pedig én mindig tökre vigyázok a telóimra. Húú ma  elég gány napunk volt a suliban.. Kb semmitse csináltunk. Szó szerint melegedni járunk be ( már,ha van fűtés) 4 óránk lehetett volna, de nyomorék igazgató nem engedett el minket, pedig a szalagavató miatt végig helyettesítések voltak.. nem vágom miért jó ez nekik, ha bent basszuk a rezet plusz 2 órán át, zenét hallgatunk eszünk , dumálunk, járkálunk ..  ennyierővel haza is mehettünk volna. Jaahh meg ez az elméleti tesióra is olyan fantasztikus komolyan. Kaptunk V.-vel 5-öst azért mert " sakkoztunk" tesin :D  ( nemtook sakkozni :D szal.. oké) :D Ma kb. így tényleg semmi érdekes dolog nem történt. M. írt sms-t, hogy mondjam meg röviden a tegnapi LOVE sms-ére a válaszom.. hát leírtam.. Állandóan azzal jön, hogy csak " kukac" vagyok xD és azért nem. :D Ez nem norm :D szó szerint üldöz már ezzel váh xD megígértem neki, hogy téli szünetben elmegyek vele Camponába.. veszélyes vállalkozás.. xD höh. Nem akarok semmit tőle. Sose mondtam neki semmi félreérthető dolgot vááh nem értem mivan. -.-"  Tökjó, hogy mások tudják, hogy én mit akarok. Én pontosan jól tudom,hogy miért nem esélyes ez a dolog M.-el . És ezt a dolgot 1-2 ember tudja is , szal.. nem értem mit nem lehet ezen megérteni. Nem nálam az nem-et jelent. A talán meg .. igent. És itt nincs talán. Itt tökéletes NEM van. Wáh -.-" nahjó..  ez legyen a legkisebb problémám most. Most le kell vennem sátáni álcámat és  fel kell csapnom újra angyalnak , hogy segítsek valakin. Remélem sikerül. Szorítsatok : )

 

Szerző: 404

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem angyal

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr38819577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása