A first bejegyzés :D

2008.06.25. 21:58

Elősszöris szeretnék

bemutatkozni,

de csak úgy álnevesen

^^ tudjátok

  Name: ENN"

 

 

Pár nap múlva leszek 16 éves. Szomorúan tekintek a jelen mögé, és be kell ismernem az "édes gyerekkor" után elérkezett a keserű kettősség az életemben. Nem vagyok gyerek, de azért felnőtt sem. Ez gáz. Nem szeretem, najó útálom :D Most jobb? Igazából nem akarok  dobálózni a szavakkal, mert nincs értelme. Mindenben van jó.. lássuk be.Igen ezt én mondom , vérbeli a "MINDENTNegatívanLÁTÓ"

haha nah pont.

.

Amúgy egy városkában lakom, nem messze BP-től. Szeretem mert minden közel van, bár a várossal van egy kis gondom.. nincs elég szórakozóhely. Nem mintha eljárnék, ha lenne, de ez csak egy megállapítás volt.  xD

ŐŐŐ szóval, napjaim 3/4-ét egyedül töltöm. Na ez így nemjó , szóval életem 3/4-ét egyedül töltöm. haha jó mi :D Mindenki szeret , de mégsem. Na ezt bogozzátok ki. Én 16 éve próbálom sikertelenül. Alapvetően eléggé segítőkész ember vagyok, és rám ált. mindig lehet számítani. Na ez a barátaimra nem igaz. Barátok? Na igaz. Inkább haverok. Najó Barátaim vannak, vagyis voltak vagy nem tudom. Mindenesetre én 1-2 emberre barátként tekintek. Vagy nem? Hm.. igen barátságból szerelem téma (és pont most jelentkezett be MSN-en.. ennél a mondatnál.. hmm a SORS XD ÜZENNI AKAR VELE) nah szóval ez a téma már halálra van unva. Mindenki ismeri, tudja az előzményeket, és a végét is. De mégis mindenki szívesen olvassa őket. Hogy miért? Mert minden ember beleesik egyszer egy ilyen "HIBÁBA" ?!

Jaaaa, hogy miért kezdtem el blogot írni? :D gondolom senkit nem foglalkoztat a kérdés, de én leírom.. Szóval halálraunom magam így nyár elején, nincs mit csinálnom, és valszeg ez a kis blogos izé csak feszültséglevezetés képpen fog működni.. szóval , ha  csúnyaságokat írok kedves embertársaimról, akkor csak a keserűség dől belőlem és nem kell komolyan gondolni, (bár azért vegyetek komolyan) mert véleményem egy emberről akár egy kedves szó hallatán is változhat. Nem végleg ugyan .. de egy időre biztosan. Huuuh hát mit is írhatnék? Még nem tudom. Talán holnap elkezdem a tényleges blogírást.. mert így bevezető után nem sok kedvem van arra rátérni , hogy hogy punnyadtam 24 órán keresztül a gép előtt..

Nah remélem valaki azért elolvassa ezt a sok zagyvaságot ^^ :)

 

Nem lehetsz egyszerre

angyal és ember is!

Szerző: 404

2 komment

Címkék: első bejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr98539530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi · http://salatabar.spaces.live.com 2008.06.26. 19:19:02

Én leszek az első titokzatos olvasód:)
Írj bátran meg sokat, minden szempontból jót tesz, nem csak feszültséglevezetésnek, de pl sokat segít ha látod magad előtt a korábbi gondolataidat, plusz vicces lesz visszaolvasni is!

404 2008.06.26. 21:41:39

:) Szia, köszi . ^^Igen szerintem is vicces lesz visszaolvasni, ezértis írok le minden hülyeséget. :D remélem egy jóideig nem találják meg a blogomat az ismerőseim :D mert utána már nem tudnék nyíltan fogalamazni. :)
süti beállítások módosítása