Deszar ez már..

2008.12.13. 16:05

Ma felkeltem fél 10kor, mert úgyvolt, hogy megyek Bp-re V.-hez. Felkelek, anyám bejön, leül az ágyam szélére. Dumálnék.. de elég nehezen megy. Torkom úgy el kezdett fájni, hogy az nem igaz.. Kikelek az ágyból, iszok.. vissza ágyba, anyám rámnéz.. Sztem ma maradj itthon. Hát jóh, kb annyi erőm nem volt, hogy nyitvatartsam a szemem, úgyhogy kb ahogy kiment anyum a szobámból  el is aludtam és hát 16:00 körül sikerült felkelnem . Kicsit szar, hogy nem tudtam ma elmenni :/   pedig tökre meg akartam már ölelgetni azt a lökött fejét.. Hm hát ez szarul alakult, na mindegy.. megpróbálok nem beteg lenni téliszünetben .. és akkor megpróbálok annyit talizni vele amennyit csak lehet. Remélem nem haragszik ezért a malőveremért.... :(

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr94820843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása