Bécsi út beszámoló

2008.12.08. 21:49

  

Egy újabb lecke az élettől. Sose számíts a legjobbra! Utána úgyis csak nyavajogni fogsz. Hát megint hibáztam. Bécsről annyit kell tudni, hogy egyik jóbarátom ( Hímnemű xD ) ott él, és hát 6.-os korom óta minden évben találkozunk egyszer ( max. 2x) Na mármost középsuliban mindig csak télen tudunk menni. Szal fél éve hajtogatom, hogy E.-nek, hogy  télen megyünk úgy tervezd a dolgaidat, hogy ráérj azon a napon. Erre persze kiderült, hogy neki Sopronba kell mennie kb 3kor. (  Mi 3kor érkeztünk a fővárosba..) szóval nem örültem neki., már szinte lemondtam az egész tali dologról..  DE aztán jött az isteni szikra.. E. velünk maradt ( szinte végig) mert lemerült a kocsijukban az aksi tehát nem tudtak elindulni. Virult a fejem rendesen. (képzelheted). Megbeszéltünk egy talihelyet a Stephansdom-nál. Oké találkozunk ( Jam amúgy végig bnőmmel D.-vel voltam szal így összesen 3-an XD a gyengébbek kedvéért, mert mi bezony leléptünk a csoporttól :) ) Nah szóval, látom, hogy E. közeledik, integetek XD semmi.. elmegy mellettem oké :D aztán  észreveszi elősször Diát. Köszön neki puszival. Majd jéé Eni is ittvan -.-" eh xD lol  most jöttem rá, hogy tudok láthatatlan is lenni.. höh. Nah mindegy. Odaadom E.-nek a Magyar földről hozott Aranymarbi cigit xD láthatóan elvonási tünetekben szenved már.. Utána megindulunk a karácsonyi (Christmas Market) vásárok felé. Kismillió ember tolongot, úgyhogy az egész vásárból kb alig láttunk valamit.. ( legalábbis azt, hogy mit árulnak tuti nem láttuk). Akartam venni egy porcelánbabát, de a nagy futásban semmi hasonlót nem láttam. Tökjó, hogy a vásárt kb 10 percet nézegettük ( leszámítva fejenként mindegyiknél a fél óra tolongást)  a többi csak a kajálásról szólt.. meg arról,hogy visszaérjünk 6-ra a buszhoz..  Szal annyira nem volt élvezetes, mint vártam. E. se volt olyan, mint amilyen szokott lenni, szinte alig szólt hozzám 10 mondatnál többet.. Na nemgáz, majd legközelebb.Állítólag Januárban jönne hozzánk Magyarországra, hát meglátjuk mi lesz ebből. Ált. amit ő ígér azt sose tartja be, de ezt már megszoktam.. ( Várj hazudok. Kiírta nekem a cd-t amit ígért.. xD igaz, hogy rosszul írta ki, de legalább elhozta..) Lol. Nah szal így rövid tömören ennyi volt a nagy bécsi út, most azért nem történt annyi minden, mint tavaly ilyenkor. Tavaly sokkal jobb volt :/  nah jam újabb következtetés.. 3-an nem jó sehol. Ez már tuti. Páratlanul lenni a legszarabb. 1-3-5 ( mindig kimarad valaki) hm..

Nah jóéjt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: 404

Szólj hozzá!

Címkék: bécs

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr87812108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása