Csak egy picit

2008.09.12. 22:55

Egyik nap rémálmom volt, sírva keltem fel. Azóta kicsit nyomott a hangulatom, és megint visszajött ez a "nem szeretnek" érzés. Igaz van most barátom ( <3 ) és igyekszem sokat mosolyogni meg minden, ha velem van, mert most tényleg csak neki köszönhetem a jókedvemet. Nagyon hiányzik a barátság, úgyérzem sokmindenki elfelejtett.. olyanok akikhez erősen kötődöm. Sok álmom van a régi barátaimmal, akiket szeretek és keserűen nézem végig más barátjukkal készített közös képeket.. nem voltam ott, nem hiányoztam a társaságból, nemis leszek ott velük..

soha.

Komolyan fontolgatom az LSD kipróbálását. Utánaolvastam állítólag nem lehet rászokni. xD

Parázok mindentől. Olyan szarul kezdődött a suli is.. minden tantárgyból én feleltem elsőnek. egyedül nekem van év elején minden tantárgyból jegyem.. komolyan ez összeesküvés..

Mellesleg, most az új kapcsolattól is félek egy naggyon picikét. Figyeld meg hamarosan arról fogok írni, h " nah már megint elbasztam valamit" hábztam és ennyi.. szar vagyok.Barátom megpróbálom mindent kiszedni belőlem, tipikusan olyan ember aki mellett nem lehet titkom, mert úgyis kihúzza belőlem. xD Ami jó is, mert elég zárkózott vagyok, és jó ha erről az oldalról is megközelít.. Remélem nem rövid kaland lesz az egész.. Bár még kavarodnak bennem az érzések elég rendesen.. tudjátok mi miatt ( előző post-ok). Szóval így nem tudom milesz, öreg is vagyok : D 16,3 éves :D mindjárt 16 és fél:D vénség váh.. és semmi tapasztalat nincs a hátammögött.. tiszta jó :)

szerencsétlen.^^

 

Szerző: 404

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr25661046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DEGEC 2008.09.12. 23:02:16

nem biztos hogy béjegezned kéne...

404 2008.09.13. 14:16:20

hát ennél jobb hallucinogén anyagról nem tudok :) mindent el kell kezdeni valahol xD
süti beállítások módosítása