Ezvan. Sprite.

2008.11.29. 00:13

Ez meg Az

 

" Annyira fáj, hogy nem törődsz velem, amennyire én szeretném, annyira fáj, hogy szeretlek, és ezt nem érzem már kölcsönösnek. Tudom, hogy csak akkor látlak újra, ha én elmegyek hozzád, és téged ez cseppet sem zavar, mint ahogy azt sem veszed észre, mennyi fájdalmat okozol közönyöddel nekem. De nem tudok túllépni rajtad. " Eddig mindig azt mondtam, hogy nem érdekel, ha nem törődsz velem, hogy az a sok fájdalom, amit okoztál, már kioltott bennem minden érzést irántad. De tegnap óta tudom, hogy ez nem így van " Évek óta szeretem.

A szerelem nem változhat közönnyé egyetlen pillanat alatt. Pedig azzá változhat, azzá is változott. Soha nem is létezett igazán, csak a képzeletemben.

 Valakit szerettem, akit magam alkottam magamnak.Elképzeltem valakit. Csinos ruhát varrtam neki, és beleszerettem...és akkor jött ő, nap sütött a hajára, más volt, de rám mosolygott. Ráaggattam a ruhát, akár illett rá, akár nem, és minden szép álmomat. És nem akartam meglátni, milyen valójában. Továbbra is a ruhát szerettem, és nem őt, egyáltalán nem őt. "

 

***

 

 Szólj rám, hogyha félsz, hogyha elmennél messze
innen az országon túl, csak menjünk el messze,
hisz nem tudjuk lesz-e esély megváltozni, eltávozni
ki lesz mellettünk, hogy ki lesz ellenünk rejtély
egy kép, egy szó nincsen
csak te hisz te és voltál minden kincsem
Héj, nézz csak ide, látom, hogy mosolyogsz
a játszótér, a pad az erdőben
csak fekszünk az ágyon és érzem, hogy
mocorogsz mellettem
amit elvettem azt te is tőlem
már fel is nőttem
egy pillanat alatt,
csak egy pillanat maradt az egy év
még csak most érkeztem, de már mennék
 

 Kérlek ne zavarj össze
kérlek engedj el
kérlek temessük a múltat, engedd el a karom
kérlek érezd, hogy ez nem jó
kérlek ne menj el
kérlek lásd ez mind látszat, ezt így akarom
értsd meg ezt így akarom, hogy ezt így akarom
Szemedben az enyémet látom mikor nevetsz
ha sírnál csak mosolyt látnék
most kevesebb vagyok? most utálsz vagy szeretsz?

Szorít a torkom, nehezen lélegzem

 

tudtam, hogy elfogsz menni, valahogy

 

éreztem

 


 

Szerző: 404

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr66794123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cica_baba 2008.11.29. 10:43:09

gyonyoruuu...enis imadom a verseket es a szerelem szerintem is nagyon nagy fajdalom bir lenni valakinek az elvesztese de megnagyobb ha melleted van es nem lehet a tied....

404 2008.11.29. 21:15:08

Hát igen van ez így. Nembaj az élethez ezis hozzátartozik. :)

amúgy az nem vers, hanem egy dalszöveg ^^ bár ha úgy nézem lehet vers is :D
süti beállítások módosítása