Hm

2008.11.23. 17:39

:(

 

hm..  ezen a héten azthiszem 3 olyan dogát adtam be, amire nem írtam többet 2 mondatnál..

Holnap is írunk töri TZ-t, fél 7 van.. kétlem, hogy a 2-es meglesz..

Ja meg matekból is írunk, mondanom sem kell, hogy aztsem tanulom ma már meg... szóval valszeg tovább folytatódik a 0 pontszámos dolgozatok írása.. je 

asszem kezd kicsúszni a talaj a lábam alól. nembaj

úgysincs értelme az életnek. Akkormeg minek tanuljak. Ha diplomám lenne se lenne jobb életem... hát akkor meg nem tök 8?

 

Szerző: 404

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr91784499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zizu 2008.11.26. 18:20:43

Huhh... szar az élet, de meghalni félek... Az én életem szinte teljesen a mása a tiédnek... :/ Belefáradtam már mindenbe, lassan feladom... De nagyon jó olvasni a gondolataidat, "életedet" :) Csak így tovább =)

404 2008.11.27. 21:51:46

oh köszönöm : ) hát azért még ne add fel XD énse teszem ;) ^^
süti beállítások módosítása