Néha bejön..

 

Biztos ezerszer hallottátok már pszichológusoktól kezdve szülőkig, hogyha valaki pozitívan kezdi a napot, akkor pozitív dolgokat fogja bevonzani, ha pedig negatívan áll a naphoz, akkor az negatív is lesz. Én, mint született pesszimista ezt egy nagy gyökérségnek tartottam.. idáig háh.. Történt a héten, pontosabban hétfőn, hogy előző este nagyon szarul éreztem magam valaki hiánya miatt, és este zenehallgatás közben bizony elsírdogáltam magam párszor. xD Jólesett oké. Aztán bennem volt az, hogy másnap is ugyanilyen szar kedvel megyek majd suliba, és megpróbálok ilyen " Neszólj hozzám mer megverlek" hangulatot teremteni magam körül. És hát mentem mentem.. suliban első óra matek. Oké. Kaptam két karót is. Remek. Bambulok ki szar kedvel az ablakon, tanár észreveszi... kihív a táblához , hogy mittom én mit rajzoljak oda.. oké aztse tudomtam mi merre..xD aztán álltam ott mint egy darab f*sz a tábla előtt a filccel a kezemben, mindenki ordibálta hátammögött hogy mit kéne odafirkantani, de nem értettem még ígyse xD . Bekönnyeztem, fogtam a filcet leraktam a tanári asztalra majd, hisztisen, bőgve " Mittudom én hogy kell" beszólással visszavonultam a helyemre.. mindenki nagyott nézett. Aztán ez az első óra elegendő volt ahoz, hogy elbassza az egész napom. Utána ráadásul még kedves Zs. o.társam is kurvára felhúzott, mert egyedül én vagyok akkora fasz,hogy azt a nyomorult osztálytermet megpróbálom kidekorálni. Cd-ket hoztam, felragasztottam a falra, egy kettő leesett oké ezzel nincs semmi gond, de hogy minek kellett a többihez is hozzányulkálni és leszedegetni majd a táblára ragasztgatni azt kurvára nemvágom. Jah és Ráadásul az összes cd-t összefirkálta kedves Zs. aminek kurvára örültem ismét. mert direkt tükröt akartam csinálni a cd-kből. Tök zsírul lehetett benne magad látni, de most csak nyomorék " Zs + V meg Szeretlek Zs. meg mittomén mivel van telifirkálva az egész. Mostmár marhára leszarom, hogy hogy néz ki az a redvás osztályterem. Utána persze szóltam is nagy szerényen,hogy ugyan miért kellett összebaszni a cd-ket, erre ilyen lekicsinylő, egoista módon Zs. visszapofázik, hogy " úristen bele ne halj. Majd a cd-ket is megsiratod?" Kurva anyád ribanc :D xD mindegy szal akkor ez felhúzott, mert ha ő nem tesz semmit a kicsivel szebb környezet érdekében, akkor mások munkáját kénye kedve szerint ne bassza már széjjel. pont. ez volt Mr. Negative nap :D hazamentem és aludtam . ennyi xD

Majd a mai nap. Egész jól sikerült. Valamivel pozitívabban áltam hozzá, nem úgy, mint a tegnaphoz. O_O Előző este ugyanugy zenéthallgattam, nem sírtam ^_^ . Bealudtam a zenén. Ipod lemerült. Reggel 5:30kor töltőre raktam. Elmentem fürdeni. Felöltöztem. Fájt a hasam is -.- ( húú nemkéne ilyen részletesen asszem xD ) mindegy, szal elindultam, nem volt olyan hideg, mint amilyen szokott lenni. Ez már önmagában jó volt. 0. Órára kellett bemennem, a média érettségi izé miatt. Siettem, mint állat, beis értem, megyek a tanáriba. A tanár persze nem volt bent. Kapja be. Mindegy. Utána egész jó volt. Nevetgéltem. Vihorásztam :D viszonylag jó kedvem volt :D infón jót dumáltunk Ági nénivel :D elmondta, hogy az infó érettségi  tulajdonképpen eléggé semmiség. Lehet abból is megpróbálok majd leérettségizni. Hátha több pontot kapok vmiből xD Szal itt már úgy ahogy, jókedvre derültem ( Infóból amugy egy 5-öst is kaptam;) )  aztán jött a matek duplaóra 5., 6. órában. Azthittük halál lesz, de tévedtünk. És még egy kis 5-öst is kaptam jeah XD :D (nem megyek sokra vele ,de jobb mint a semmi) Úgyhogy nagy vidáman hazajöttem. És most ittvagyok. xD élek virulok. Szóval ez nem azt jelenti, hogy ha te nagy vidáman felkelsz akkor az egész napod vidám lesz, de azért lehet próbálkozni. Nekem most kivételesen bejött ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr17792250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása