Kanasii

2008.11.12. 21:12

Hm. Hát mostanában nincs sok kedvem írni, ahogy tanulni sem , meg semmi máshoz sincs kedvem :D legszivesebben öngyi lennék :D úgyse volt a családban még ilyen eset ^_^  .. nah majd most :D  Igazából semmi rossz dolog nem történt, sőt.. egész jól elvagyok. Tanuli nincs kedvem sorra kapom az egyeseket meg hasonlók. Egyre hülyébbnek érzem magam nap, mint nap.. De nembaj..

 

Beszélgetés:

Ő: Kéne kicsit tanulni :)

Én: nincs kedvem

Ő: miért?

Én: Mert utálok tanulni!

Ő:hát még 2 év van hátra és mehetsz melózni :)

Én: éjen -.-"

Ő: dolgozni sem szeretnél? :D

Én: nem

Ő: akkor mit akarsz csinálni?

Én: semmit

Ő: hogy tartsanak el a szüleid?

Én: nem várom el

Ő: vmit kell csinálni az életben

Én:  nincs kedvem

Nahh nagyjából ilyen jelenleg a LIFE-om :) zsír mi? ;)  irígy vagy? :D LEGYÉÉ

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr91766079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása