Nemrég kezdtem észrevenni, hogy egy kedves poéngyáros ismerősöm kicsit megváltozott.. legalábbis amikor egy légkörben vagyok vele. Amúgy ugyanolyan hülye, mint amilyen szokott lenni xD  ( jó értelemben persze) Ezért is csípem annyira a " fajtáját" . jó haver. Tényleg. Ha ő ottvan a társaságban,tuti nem unatkozik senki. Szülinapomra is ő jött el azon sok emberekből akik ígérték, hogy jönnek.( de mégse jöttek persze)  Ő ottvolt. Hozta a formáját.. Elszórakozunk mindig. többiekkel. Na szal ennyi a rövid bevezető M.-ről. ( Jah amúgy 20 éves)  Csak, hogy képbe legyetek. Mostanában szokatlanul sokat sms-gettünk. Ő írt általában elsőnek. én meg persze visszaírtam, mert miértne? Aztán tegnap kivételesen én írtam rá elősször. Lehet, hogy rosszul tettem , mert szegénykém eléggé félreértette ezt az smsgetős dolgot. Ma bentvolt a suliban. Mindig mondja, hogy sose veszem észre xD .. és megint nem vettem észre :D de mondjuk ne csodálkozzon, ha állandóan rajta van az a hülye kapucni, jóhogy nemismerem meg :D Nah szal köszöntem, aztán utána futkostam összevissza a folyosón, és ezt ő annak vette, hogy vmiért kerülöm. Pedig nem ígyvan. Engem egyátalán nem feszélyez a jelenléte. Nahjóh, mostanában kicsit de, mégis, mert megtudtam, hogy bejövök neki. Oké. Szal ma így jövök haza suliból. SMSjön. Nézem a vonaton. Kb leesett az állam. WTF? miez xD Sms-ben az állt, hogy mondjam meg, ha akarok tőle valamit vagy ha nem akkor azt mondjam.. Lol :D kerek perec vágod így áh xD oké :D Meghogy " lehet, hogy ő értett félre valamit.. akkor azért meg bocsi. " ( hát igen télleg félreértett valamit) x D  Én  akitől akarok valamit azzal általában közlöm, vagypedig annyira félreérthető dolgokat mondok neki amiből leesik neki a tantusz.. 100% Neki nem mondtam semmi félreérthető dolgot. Még annyit se hogy " Jaj de jól nézel ki" :D Szal így nem tudom.. Mindegy xD Múlthéten is szerelmet vallott nekem valaki. Egy Msn-es partner. :D Mondtam neki, hogy nem hiszem, hogy egy hét után erős vágyat érezne irántam..  xD Azóta kicsit kevesebbett beszélgetünk.. hüm. Jahm meg most rámírt myvipen is egy csávó hogy én őt honnan ismerem. Hát mondom fogalmam sincs. bocsi xD aztán azóta  folyamatosan levelezgetünk. ( 1-2 szavas mondatokban persze : D) És jövőhéten már talizni szeretne xD hát nemtudom. Viszont helyes :D szal még lehet meggondolom :) Lehet nem járnék vele rosszul. ( horoszkóp alapján se) : D ( Halak) : DDDDD  nah jó :D nemmondtam semmit ^^ megyek és fürdök. Huhh ma aludtam délután 2 órát.. este megint nyűglődni fogok.. nem vagyok álmos.. váh  Nah  SAYONARA!

Szerző: 404

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr3817899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása