Már megint igaza van :D

2008.07.31. 16:29

" Uralkodó bolygód, a Hold, elveszítette az önbizalmát, mert a számára túlságosan is meleg Oroszlán jegyében ébred. Nehogy hirtelen vonj le következtetéseket, hogy téged már semmi nem mozdíthat ki a holtpontról! Csupán csak nem találkoztál még azzal, aki ezt ki tudná nálad váltani. Az is lehet, hogy csak hagytál elmenni valakit, aki fontos neked. Ne hagyd, hogy elveszítsd a másik iránti hatalmas lelkesedésedet "

 

höh xD , hát sztem inkább hagytam valakit elmenni.. -.-"  XD   vicces ez a horoszkóp. :D Pedig engem akkorse mozdíthat ki senki a "holtpontról" :D Na megyek porszívózni , mer anyám kinyír , ha hazaér és nincs megcsinálva.. Amúgy voltam reggel körmösnél. Egész jó lett. xD tetszik. szép fekete ezüst :)  Hm.  fél 6kor megyek ezoterikus előadássra szomszédommal  :D  kiváncsi vagyok az egészre.. .. xD Haverom meg ex pasim hívott Bp-re , hogy talizzunk , meg iszogassunk, de sztem fél 6 után már nem lesz kedvem menni xD

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr6594579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása