2008.Június 25.-ről

2008.06.26. 14:04

Tegnapról egy picit..

 

ŐŐh.. holis kezdjem? Ja igen! Hajnalban feküdtem le, így olyan 13:30 körül keltem. Úgy volt, hogy ma lesz egy ilyen "találkozós randiféleségem" D.- vel. De elfelejtette, hogy szerdán megy Velencei-tóra. Hát sebaj, nem haragszom. Igazából nemis én kezdeményeztem ezt a találkozós dolgot szal...  :D Nah mindegy. Ennél a pontnál rájöttem, hogy megint egy unalmas napnak nézek elébe. (Mint mindig) Elkezdtem beszélgetni egy MSN-es ismerőssel és láttam nála, hogy Noisia-t hallgat, felvetődtek hirtelen az emlékek :D így gyorsan el is kértem tőle egy kettőt. Utána folytattam a letöltögetést LimeWire-ről. Vagy 20 számot letöltöttem, gépen pedig kiírta, hogy haldoklik , mert kb 70MB helyem van összvissz. :D xD nah mondom jólvan ez remek. Kezdtem eszeveszettül törölgetni, minden szart .. de ígyis alig tudtam összehozmi 150MB-ot. Noisia - Kill it .. ez az a szám amit vagy 50x meghallgattam a nap folyamán és semmi értelme az egésznek, de mégis tetszik. :)

Kb. 16:30 lehetett, anyumék még sehol, eldöntöttem, hogy kimegyek az erkélyre napozni, wehe.. beállítottam full hangerőre a zenét és hmm.. hallgattam, napoztam, elmélkedtem. 20 percig ment a napozás, mert olyan szinten melegem volt már, hogy be kellett jönnöm. Nemsokkal később beállított anya , és kezdte a lecseszést, hogy " mivan nem mentél el a találkozóra mi? , milyen lusta vagy.. etc " nah mondom remek :D mire elmondta a hülyeségét szóltam, hogy nincs is otthon azért nem mentem. -.-" Gyorsan elszállt az idő, anya valami főzeléket csinált, amit valahogy így nagy melegbe nincs kedvem enni, szal napok óta kenyeren meg szendvicsen élek. 23:30 még mindig semmi történés. Csak lesem az MSN partnereket, és az a remény él bennem , hogy az az !!egy!! számomra fontos ember rámírjon. Csakúgy. Magától. Mondjuk ezt leshetem :D Nembaj. Elbeszélgetek én sok mindenkivel. Ja igen. Beszélgetésről jut eszembe, van egy MSN partnerem akit már ismerek egy jóideje , de nem gondoltam volna, hogy ez játszódik le benne. Mivel úgy volt hogy talizok D.-vel ezt mondtam is Z.-nek és teljesen fel volt háborodva.. de olyan szinten , hogy húú.. féltékenységi roham vagy nemtom. Igazából nem vettem komolyan , mert személyesen nem is ismer, szóval kétlem hogy ennyire mély érzelmeket tápláljon irántam. Vagy mégis? Hm.. nem tudom tényleg. Bizonytalan vagyok. Nagyon-nagyon. Hajnalban úgy 1:00 körül elkezdett nagyon erősen fújni a szél, utna esett az eső is, majd villámlott és dörgött kb 3x. Imádom az esőt, a viharokat, a szelet ami befúj az ablakomon és a szélcsengőket érinti. Megnyugtat a hang amit áraszt az az apró kis szélcsengő. Másokat idegesít. Engem nem. Sőt ha rajtam múlna teliraknám velük a szobát, hogy bármilyen kis huzatnál lehessen hallani. Jaa.. azon tanakodtam ,hogy mennyi esélye van annak, hogy a gép előtt belémcsap a villám..xD ? Ugyanis a gépem az ablaknál van. Na mindegy ez nemis érdekes annyira.. ^^ csak felvetődött hirtelen. haha

Látjátok ezt a képet? <--- igen - igen azt ott. Hmm tökjó lehet, egyszer szeretnék énis kipróbálni ilyen "esőben csókolózósfekvősakármilyenes" jelenetet :) Olyan jó lenne. Na jó most kicsit hazudtam, mert volt már ilyen élményem. De az csak simán esőben csókolózás volt. Annyira nem volt filmbeillő, mint amire én vágyom. Az a baj, hogy a legtöbb srác/pasi/fiú ki nem merészkedne az utcára , ha esik az eső. Persze vannak kivételek. Ismerek is kivételt.. és ő pont Ő. :D értitek ^^ Mindegy nem kínzom magam fölöslegesen. Az álmok azért vannak, hogy álmok is maradjanak. Sose fog teljesülni, ezt bekéne ismernem végre. De annyira nehéz. Mindig csak küzdeni és küzdeni a semmiért. Egy olyan valamiért, amiben talán soha nem lehet részed az életed során. De mégis szenvedünk érte, mert "Amíg elménk telítve van vágyainkkal, az élvezetek iránti sóvárgással, addig csak szenvedés lehet a sorsunk, mert minden élvezet mögött ott leselkedik a büntetés."

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr53540538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása