Művészet?! Ugyanmár..

2008.12.03. 16:10

Egyik nap azon gondolkoztam, hogy mi szükséges ahoz,hogy az ember elismert művésszé váljon. Ez a kérdés most nagyon foglalkoztat.. főleg azért mert egyre közelebb és közelebb kerülök az érettségi és az újabb döntések időszakához. Hova tovább meg ilyesmik.. Jelenleg ez a művésszé válás foglalkoztat a legjobban ( mint kiderült) ez most a legfőbb célom. Ennél nehezebb dolgot se választhattam volna.. fogadjunk előbb leszek mondjuk.. tanár, mint művész XD Jó mondjuk azse mert szarul tanulok :) .. Nah és itt kezdődött az a gondolatmenet, hogy Művészeti egyetemen az  alap átlag amivel felvesznek kb 4 körül mozog.. hát azt álmomban se szoktam elérni , nemhogy életben. Nah és akkor itt a bukkanó, hogy most akkor mivan? Csak az okoskák mehetnek művészeti egyetemre? Ez így picit igazságtalan szerintem, mert így rengeteg tehetséges ember veszik oda. Énis például ezen filózok már egy jóideje, hogy azért nem fognak felvenni ilyen képzőművészeti izére , mert nem négyes az átlagom? És a munkámat megse nézik? Ez így milyenmár.. Nem hiszem el, hogy az elvont művészek egytől egyig 4es 5-ös tanulók.. Kétlem. Jah meg azon gondolkoztam , hogy láttam pár művészt aki mesélte, hogy nemtud egyátalán anatómiailag arányos embert rajzolni, ( festőről van szó) de akkor hogy vették fel Műv. egyetemre? Mert ott ugye elvileg egy embert beraknak és rajt rajzolhatod.. Szal nem értem hogy akkor hogy jutott be..

 Nézegettem a http://digital.mediaconsulting.hu/videovoks/?show=88&iid=1 oldalon a fiatal kortárs művészeket, és némelyik annyira ( elnézést a leszólásért ne mintha én jobb lennék , mert ők legalább kijártak valami egyetemet) szal annyira béna némelyik munkája hogy az már hihetetlen. És akkor holvannak a tehetséges emberek? ( Ja hát igen, a tehetséges emberek tanulmányi vagy nulla matektudás miatt nem engedték továbbtanulni ezért lehet takarít valamelyik nagy festőnk egy TESCO-ban) Mert aztne mondja valaki, hogy az művészet, hogy egy csaj az utazása során ellőtt véletlenszerű képekhez annyira nagy művésziesség kell.. (Gondolok itt Hangay Enikőre) azt még egy kis iskolás is megcsinálja.. ( jó lehet vannak jobb munkái, de nem láttam a videón hogy lett volna..)  De mondjuk Hidvégi Áron, Kovács Budha Tamás,Sipos Eszter,Győrffy László,Kudász Gábor Arion  munkái előtt meghajolok 100x és  WOW perfect azta, áll leesés, teljes tisztelet nekik meg minden egyéb. Ők tényleg megérdemlik.. de némelyik váh..xD  Na mindegy most mennem kell különmatekra :) 

U.I.: Sulimban az én képeim fogják a falat díszíteni ;) kezdésnek ez is jó xDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr48801761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása