Nemis tudom minek írok most ide, valamiért marhaszarul érzem magam. Itt bőgök a matekházi miatt, nem tudom megcsinálni.. Bár lehet nemis az miatt sírok, de jó most ráfogni. Váratlan, meglepő dolgok történnek mostanában. Vannak emberek akik egyre fontosabbak , de egyre távolabb vannak tőlem .. és vannak olyanok akik kezdenek elfelejtődni, lekopni az életemből. Jah meg olyanok is akikkel talán most alakul az életreszóló kötelék. Tegnap voltam Camponába D-vel ^^ vettünk könyveket. Vagyis én vettem 2 könyvet, az egyik a Pirszinget a kígyónak, a másik pedig " A társalgás művészete" mivel szerintem nem nagyon figyelek az emberekre.. legalébbis arra nem amit mondanak. xD Dec. 6-án lehet utcsónak látom E.-t Külföldön. :/  Nagyon hiányzik. Tavaly is olyan aranyosan ölelt át, meg lopakodott a padnál a hátam mögé és dőlt rám, hogy melegítsen a hideg téli napon a tónál. Barátaim is ottvoltak, de cseppetse zavartatta magát miattuk ^^ elvoltunk. jóvolt. remélem a mostani dec. 6-a is ilyen lesz. Bár tuti nem , mert nemrég szakított a bnőjével, állítólag szerette, és az valszeg nem múlik el dec.6-ig. De nembaj, ugysem lehet soha közös jövőnk VELE SE. minthogy azzal a másik valakivel se. E.-vel teljesen ellentétes emberek vagyunk,  szinte semmiben nem értünk egyet ,de mégis elvagyunk, azzal a másik emberkével meg hasonlítunk .. szerintem. Úgyhogy E.-vel márcsak ezértse lenne jó közös jövőnk. Ha találkozunk mégis minden olyan tökéletes vele. Olyan mint egy uriember :D komolyan. Határozott, komoly, de mégis szórakozott és sokat röhögünk a taliknál. Tavaly előtt, voltam úgy vele elősször, hogy csak kettesben voltunk , és a barátaimmal csak néha néha futottam össze a vidámparkban. Nem gondoltam, hogy kettenis ilyen jól eltudunk szórakozni. Elmentünk ott mekibe, akkor a meki padjaira felfirkálta a nevemet neonos filccel. :) meg a táskámra is ráírt xD ami asszem már eléggé kopott állapotban van xD  de nembaj ^^  hm hiányoznak ezek az élmények. remélem ujra átélhetem őket. Csak azzal az emberrel tudok igázan boldog lenni, Amikor érzem hogy szeret.

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr91759004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása