Furcsa Fintor

2008.11.03. 21:06

Hm..

 

Ma elég nagy kedvel mentem suliba, ahoz képest, hogy szünet utáni első nap, és kemény 3-4 órát aludtam, ráadásul akkora ködre keltem reggel 5:30kor, hogy örültem ha a kezem végét látom. Ahoz képest nem volt hideg, pedig ilyenkor azt várná az ember. ÉS IGEN. Most jöttem rá! Otthonhagytam a telómat és gyorsan visszafutottam érte. A hiedelem ( vagy babona?!) úgy tartja, hogy ha átléped a küszöböt és utána megint visszalépsz rajta és nem ülsz le a székre elszámolni 13ig , akkor balszerencséd lesz. Hát nekem mondhatni ígyis lett, vagyis nem balszerencsének, de a sors furcsa fintorának is nevezhetném. Olyan dolog ez, amivel az ember jókedvét egycsapásra eltudják venni. Tulajdonképpen egy eléggé sebezhető embernek gondolom magam, mégha nemis mutatom meg mindig, néha azért eltörik a mécses és önkéntelenül is elkezdek sírni. Amit persze nem sajnáltatásból teszek , de egyszerűen néha kijön. Sajna a sors egyátalán nem áldott meg normális testalkattal, nincs nagy seggem , combom közepes, hátam meg mint egy 16 éve folyamatosan versenyszerű úszó embernek, kivéve, hogy dagadt vok nem pedig izmos. ( de ez márcsak részlet kérdése.. ) .. féltesóm is ugyanilyen testalkattal van felszerelve, kb....  bár nemtom lehet hogy egy icipicit másmilyen a felsőteste, de gondolom azért mert majdnem 10 év van köztünk és ez is nyom azért a latba.. Szóval ha az embernek nap, mint nap az orra alá dörgölik ezt a fajta "másságot" igencsak el tudja szomorítani az illetőt. ( jelen esetben engem) Attól mert a suliba menet reggel előrébb vagyok kemény fél méterrel , attól ugyanúgy hallom, hogy hátammögött a hátamról vitáznak, hogy " Na vajon miért ilyen? " azért bazdmeg mer ilyen adottságaim vannak, nézz végig a családomon és megtudod seggfej! Legszivesebben ezt mondtam volna, dehát én  eléggé jóembernek meg stb stb.-nek ( xD )  tartom magam , szóval egyszerűen a " nem hallottam semmit, röhögök a mellettem lévő emberrel és minden szép és jó és  jaj mit beszéltek ott hátul?! hülyevagyok, nem is hallottam semmit, én voltam a téma?! télleg?! jaj hát biztos.. nem figyeltem." effektust kellett stratégiának választanom. DE! Amikor az ember myvip-en is egy " számomra tök idegen embertől" mailt kapok, hogy képzeld tök hasonlítasz Kurt Cobain lányára.. NANE .. ezt azértmár.. Bocs, erre nem voltam felkészülve. haha, most viccelsz. Igen a szemünk talán hasonlít mert neki is szép világoskék szeme van , de anyám!! az a csaj, hát ahoz képest, hogy " híres"... bűnronda férfias arckarakterű,( énse vok tökéletes arcszerkezettel megáldva, de azért ..)   nekem ált. aztmondják, hogy minden képen úgy nézek ki, mint valami " jaj deszépen nézek, egyetek meg de cuki vagyok" fejem van a fekete hajamtól  rikító v.kék szememmel.(től) Régebben nagyon sokat hajtogatta nekem V., hogy így meg úgy ne foglalkozzak az emberek véleményével, és, hogy szarjam le, meg legyél közömbös, ha rólam van szó, és egyik fülemen be másikon ki .. ( vagy egyik fülemen SE be, az lenne a legjobb xD ) szóval ez még éretlen fejemmel eléggé elérhetetlen célnak látszott, hogy egy ilyen magatartást ki tudjak alakítani, vagy valami ahoz hasonló, de most kezdem így 16 év elmultával felfogni, hogy mennyire igaza volt ezzel kapcsolatban, és tényleg jó lett volna, ha MÁR akkor 14 évesen elkezdem ezt a magatartást elsajátítani. És nem tettem meg, mert gyenge vagyok, és leszek is életem végéig. Mindenesetre elkezdtem fogyasztószereket szedni, meg mindenféle szar kapszulákat ... csak lesz vmi eredmény is .... , próbálok egyre kevesebbet enni, hátha egyszer kórházban kötök ki, és akkor majd talán EZ lesz az a figyelmesztető jel a suliban és az ismerőseim között, ami talán észhez térít egy picit mindenkit. És alaposabban átgondolja, hogy mit/ mikor és /hogyan mondd dolgokat a másik külsejével kapcsolatban, és rájönnek hogy bizony attól mert ők " tökéletesek" , vannak még sebezhető , érzékeny emberek, akiket, ezek a nekik csekélységnek számító kis beszólások, vagy "halkan sutyorgunk a másik mögött a kinézetéről, de a kibeszélt alany hallja az egészet" dolgok, egy életre megkeseríthetik az éppen szenvedő alany életét. Ebbe senki nem gondol bele, amikor egy" jaj de dagadt vagy! " mondatot kiejt a száján, még én tökéletesen tisztában vagyok az értékeimmel, és, hogy miért nem tartom magam szépnek. Ezértis nem mondok  olyan dolgot egy embernek, ami esetleg neki rosszul eshet. Jó oké, ezek a lányos hirtelen összebeszélések, hogy" úristen, de gázul néz ki a ruhája! " jó ilyen velemis megesik, hogy ezt így odasúgom bnőmnek, de sose úgy mondom, hogy az említett ember meghallja. Ráadásul, ha mondjuk testi adottságok miatt néz ki az ember úgy ahogy,  akkoris max. , hogy ne lógjak ki a sorból amikor a többiek valakit kimosolyognak énis mosolygok egy picit, hogy azért jam.. de ezt nem a szemébe nézve és rosszindulatból teszem. Nekem is vannak olyan o.társaim akik ellenszenvesek egy kicsit számomra, de azt biztosra tudom, hogy ha véletlenül bármikoris veszekedés lenne köztünk ( azért megemlítem, hogy naggyon nagyon ritka, hogy én veszekedjek valakivel) szóval ha vita lenne köztünk, az lenne a legutolsó, hogy a külsejével kapcs. támadjak. DE! sajna az " ellenségnek" mindig szemetszúr, ha éppen nagy a segged, nagy a karod, dagadt vagy, vagy éppen csontváz... és igen jól ki tudja találni, hogy mire reagálsz a legrosszabbul.És igen. ha sebezhető vagy?! Meglátja a másik! Mit tesz? Kihasználja a lehetőséget és "hátbaszúr" vele. Te pedig, ha olyan természetű vagy, akkor 100 éves korodban is ezekre az élményekre fogsz visszaemlékezni, és pontosan tudni fogod, hogy ki, milyen jelzővel illetett meg akkor 16 éves korodban.. Szar dolog ez. El kell viselni. pont.

 

Szerző: 404

Szólj hozzá!

Címkék: kinézet

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr46748207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása