RAGYOGÓ TEREMTÉSEK

2008.10.27. 00:47

FÉNYLIK FÉNYLIK WÁÁÁÁÁ

 

Hm.. pasiügyek félretéve. Nincs kedvem senki és semmi után szenvedni. Pasi miatt meg pláne.. hehe nem vagyok én hülye xD Rájöttem, hogy egy pasi nekem csak teher a vállamon, szarom le őket. A hétvége az enyém! Nem fogom pasikra pazarolni. Fölösleges.. Szóval immáron TUDATOSAN egyedülállóként élem a világot xD legalábbis egy jóideig megpróbálom :P xD  Megnéztem egy animét, aminek a főszereplője Sunako-chan :)  Fekete hajú, életunt, néha pattogós, néha csigalassú, néha gyorsbeszédű néha monoton egyhangú. :) Hehe tökéletesen magamra ismertem személyében XD Igaz az animében vannak túlzások persze.. ami csak a hibát nagyítja ki, szóval azért nem olyan vagyok, hogy egy csinosabb ruhát ne mernék magamra húzni mint ő .. :))  Nagyon tetszett ez az anime XD egyik kedvencem lett :D Jah meg még van egy másik anime arról majd még mesélek, de az elvont meg komoly, szóval ebbe a topicba nem illene bele xD  Nah szóval a Sunako-chan -es anime úgy kezdődik, hogy szegény csajra aztmondja egy srác hogy utálja a ronda lányokat ( persze ebbe a srácba volt Sunako-chan belezúgva  ) szóval innen indul az egész, hogy szegény csaj tök kész lett ettől és depis lett meg minden.. önbizalma nulla lett, és ezt négy írtóhelyes srác próbálja feltornázni, azaz hölgyé varázsolni. :)  Nah szóval mostmár azthiszem átlátjátok , hogy miért is áll hozzám közel ez a sztori xD szinte magaménak érzem.. persze nem vagyok full gazdag, meg nem élek 4 rohadt helyes pasival együtt egy rohadt szép kastélyban de azért.. jam  :D

Az anime becses neve amúgy:

Yamato Nadeshiko Shichi Henge/ Perfect Girl Revolution

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr41733569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása