Iam Single?!

2008.09.29. 17:07

WTF?

 

thsingle.jpg ya i am always single! image by cickadeeboo

 

Wehe, üdvözlöm magam újra a SINGLE életmódban. Nagyon élvezetes mondhatom. Hát mindegy.. ilyen az élet. Rohadt szemétnek érzem most magam, hogy szakítottam M.-el. :/  Tökre nem érdemelte meg,hogy "átbasszam". Annyira sajnálom. :(  szar kedvem is van rendesen. Egyenlőre úgy néz ki, hogy nem igazán akar látni, szal valszeg a nagy barátságunknak is lőttek :/  ami még szarabb.. Amúgy nem igen van történés mostanság.. Jah de, ex pasim odajár suliba, ahova én. SZERINTED??! WTF? kb így nézem.. mivan??!XD HÁT oké.. elviselem :D , de azért elég nagy megrászkódtatás volt ez... Eddig olyan szabadnak éreztem magam.. mostmeg.. pff .

Hm.. a suliba új 9.-esek felhozatal... xD hát van !EGY! aki hú háá xD tetszik nagyon xD lehet emiatt is szakítottam M.-el :/   bűntudatom volt, hogy amikor a srác ( akinek a  neve szintén M-el kezdődik xD  ) bejön a suliba és állandóan azt lesem, hogy holvan, aztán amikor megvan és közeledik felém akkor hirtelen nyugtalan leszek, és ver a szivem mint az állat xD és ez az érzés nagyon elbizonytalanított. Mert milyenmár az, hogy járok valakivel és közben meg egy más srác ilyen hatással van rám.. marha fura :) mindig jön oda szünetben :) marhajóérzés megölelni ^_^  olyan biztonságérzés fog el, amikor átölel , kár hogy rövidek a szünetek.. xD hümm 

Nah ez a másik.. az imént leírt gondolatok miatt is tiszta rossz érzés fog el, hogy M. miattam van szar paszban..  én meg itt ilyen jókedvűen áradozok egy másik srácról.  :/ Annyira szívtelen vagyok, hogy az valami hihetetlen.. de most áh.. Nem vágom mivan..  

Szerintetek is gonosz vagyok? Nah de őszintén! xD  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr91687631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása