Elmúlt pár nap eseményei..

2008.08.29. 01:11

HOLA!

 

Hát, igazából annyira különös dolgok nem történtek a napokban. Arra se emlékszem mikor írtam utoljára. MIndegy.

Nemrég jöttem haza egy "Rokon Szülinapi buli"-ról :D 5re mentünk , én meg 4kor keltem fel. Ne kérdezd hogyan.. nemtom, pedig nemis voltam fent sokáig.. :D kb hajnali 2 után feküdtem le.. :D nem tudom , hogy sikerült íígy. xD Viszont mostanában nem igen szeretek aludni, vagyis nem aludni, hanem álmodni, mert igen komoly álmok "gyötörnek" nemis rémálmok ezek.Hanem ilyen lelki terror-os valamik, szóval így álmomban képes vagyok sírni meg hasonlók.Minden álmomban, vagy meghalok, vagy más hal meg, vagy valaki öngyilkos lesz. Igen megviselnek. -.-" de nembaj. Nemtudom miért, de úgy érzem, hogy a mai nap még sírni fogok.:D nagyon rámjött most, pedig nem történt semmi. Najó hazudok. De mindegy :)  Családban is vannak épp elég zűrök. Apám eléggé gyenge jellem, mint én.. najó szerintem én azért erősebb vagyok lelkileg nála, de ő szerintem( inkább anya szerint)  simán képes lenne hülyeségekre. Főleg most .. amilyen szinten állunk. Örülök,hogy még van lakásunk. Mind1 -.- ezt asszem nem itt kellene megtárgyalnom. :D de mivel nincs kivel megosztanom, mert "mindenki" szarik a fejemre, ezért marad a blog :) Hm.. mik történtek. Ja igen, nemrég volt egy NAGGYONjó bnőm születésnapja :) tök jól elvoltunk, dvd-ztünk etc. :)) 17. szülinap:D szépkor^^ :D Na mindegy. Amúgy pont azon filóztam, hogy ezen a nyáron ismertem meg a legtöbb embert, de ez a nyár volt a legszarabb is. :D  Viszont, eléggé örülök egy-két ÚJ embernek. :) sikerült nagyon megszeretnem pár személyt.. még a régi barátok elmosódni látszanak.. Hát nembaj, aki nem fontos úgyis lemorzsolódik az életemből. :) Azt hiszem, most vagyok abban az életszakaszban, hogy igazából senki nem EGETRENGETŐEN fontos már az életemben. :)  Tiszta lappal kéne indítanom. Több ismerettséget kötni, minnél felületesebbnek lenni. Hogy Mindenki kedveljen (de ne szeressen) és ennek oda-vissza dolognak kéne lennie.

Jó persze egy ember nehezen tud úgy elenni, hogy ne kötődne valakihez, de nekem sikerülni fog. :) Nem érdemli már meg senki azt, hogy én kötődjek hozzá. Senki sincs tisztelettel felém, nem tartják be az ígéretüket, hazudnak, csalnak, lekoppintanak, kihasználnak. ezek után köszönöm szépen nem szeretnék egyéb emberi kötődést. innentől kezdve nagyívben leszarom, ha senki nem hív sehova.. stb stb. inkább akkor a maradék időmben tanulok, legalább vmi hasznosat csinálok, nem pazarlom ostoba emberekre. leszarom az embereket:D

ÚTÁLJATOK :DDDDDD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr39638669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása