PIANO?!

2008.08.12. 16:25

Művészeteim

 

Talán tavaly történt ez az eset, amin a mai napon is gondolkozok, pedig jó rég volt már. Suliban voltam, biológia óra lehetett. Éppen osztálytársaimnak vetettem fel azt a gondolatot, hogy ha kijárom az ált. sulit, akkor veszek egy gitárt, és tanulni fogok. (Kb előző hete kezdtem neki gördeszkázni  is). Egyből nagy röhögés tört ki a fiúk körében, miszerint a gördeszkával se mentem sokra, és, hogy ezis csak egy hülyeség.. ilyen " persze-persze te gitározni? " dolog volt. És persze nem vettem gitárt, deszkát abbahagytam mert meguntam és egyedül nem szeretek semmit csinálni. Azóta is ha valakinek mondom, hogy új dologba kezdek (jelen tesetben a zongorázás) egyből hallom a kárörvendő nevetést és azt a mondatot: " úgy mint ahogy megtanultál gitározni mi? " . Nagyon szeretnék mindent megtanulni ami érdekel, zongora, gördeszka,fotózás,rajzolás,festés, ruhatervezés, varrás  etc etc. Rengeteg dologba kezdtem neki és mindent abba is hagytam elég hamar.Eddig a fotózás ami már lassan 2 éve tart, de ez az érdeklődés is kezd kicsit lankadni. Nem tudom mitcsináljak. Vagy mit csinálok rosszul. Nem akarok olyan lenni , aki mindenhez ért egy kicsit , de semmiben sem jó.Most ezt a zongorázást se tudom, hogy elkezdjem-e . Pedig most pont van egy lehetőségem, ugyanis bejelölt nemrég egy zongoratanár véletlenül iwiw-en, amit én nem véletlennek veszek, hanem "jel"-nek. :) lehet hülyevagyok. De ráadásul 15 percre lakik tőlem úgyhogy nem kéne messzire se utazgatnom . Nem úgy , mint a fotós tanfolyamra.Anyának is említettem, de ahogy látom le se szarja. xD Pedig nővérem is zongorázott, és jól is ment neki, hátha belém is szorult valami zenei tudás a képzőművészeten kívűl. xD Kár, hogy nővérem viszont eladta a zongorát, hogy kimenjen külföldre -.- . xD Na mindegy, majd meglátjuk mire jutok. Egyenlőre céltalan az életem. Céltalanul lebegek a semmiben, és várom, hogy történjen valami. Valami aminek hatására új irányt vehet az életem. Álmodj Enn álmodj xD ilyen sose lesz :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr63612732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása