SHE'S A MIRACLE. ?!

2008.08.10. 16:05

Utolsó bogyesz

 

Úristen. Ma egyátalán nem kellett felkelnem hajnalban a fájdalom miatt. :D Aludtam kb 14:30ig :D Végre.. kezdek visszatérni. :) Ja és ma vettem be az utolsó szem gyógyszereimet. Persze a fájdalomcsillapítóból még van, szal azzal még lehet nem állok le. xD Állítólag arra is rá lehet szokni. :D Ki gondolta volna. :]  Van itthon még kb 9 dobozzal. :D wehe nah jó ÚJ téma.

Csoda

 

" Az igazi csoda olyan esemény, amely ámulatra késztet, szokatlan, megrázó, és mégsem mond ellent a valóság racionális szerkezetének."

SHE'S A MIRACLE.

Az imént írta valaki ezt mondatot, hogy ezt nekem szánja. Kaptam már mindenféle, "szép a szemed, jó a hajad, tetszel " stb. jelzőt, de ilyen még nem igen fordult elő.Általában meglepődök az összes bóktól szóval ez a dolog sem hagyott teljesen nyugodni.

Csoda.Én? Nem késztetek senkit ámulatra..szokatlan se vagyok, megrázó meg pláne.  :D hehe. Kicsit kíváncsiskodtam, és jobban utánanéztem a csoda fogalmának.

"Napjaink emberének nagyobb szügsége van a csodára, mint eddig bármikor is, kezdve emberiség hajnalától."

Ha ebből a mondatból indulok ki, akkor tudat alatt azt árulta el nekem, hogy szüksége lenne rám.(((Nagyon))) Ami végülis.. igaz is. Mint barát bármikor segítek neki, de ennél többet nem adhatok. A csoda csak egy hirtelen történés, amit ember nem tud megmagyarázni.

"A csoda olyan esemény, amelyet nem tartunk lehetségesnek vagy valószínűnek tapasztalataink és ismereteink fényében. A csodát ezért főleg különböző vallások hívői élik meg, fogadják el és magyarázzák úgy, hogy az az isten és/vagy természetfeletti erők munkájának eredménye."

Szóval,az hogy engem megismert egy csodaként éli meg, ami lehet,hogy téves nézet. Dehát ő tudja. Én elfogadom, ha csodának tekint.Sőt.Örülök is,hogy léteznek még ilyen emberek akik nem néznek le a tapasztalatlanságom miatt. Egyesek tévednek azzal kapcsolatban, ha a szerelmet "CSODA" -ként élik meg. Talán ez történt itt is. És mivel nem tartom valószínűleg, hogy 1 év múlva is csodaként tekint rám.. ezért nem is tartom meg magamnak ezt a szép jelzőt. Inkább hagyom elúszni a ködben. :) 

MERT:  ->

 

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://www.woodspring.hu/images/data/product_normal_a_szerelem_csoda_0.gif”.

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr83609366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása