KEEP SMILING!

2008.08.09. 17:39

HOOoooola! xD

 

http://www.tnpsc.com/tnpsc2/wflash/keepsmiling.gif

Na egy új napra ébredtünk. Jeh. Mai nap volt AZ a csodás nap, amikor végre 14:00ig tudtam aludni, és csak egyszer keltem fel fülfájásra .. hajnali 5kor :D  Kezdek javulni úgy érzem. Hm tegnap (vagyis ma hajnalban) tök nagy vihar volt. Úh, de szeretem xD Hajnali 2 volt, állok fel , kapcsolnám ki a gépet, becsukom közbe az ablakot, hatalmas nagy villám és báámm :D akkorát dörgött. Frászt kaptam xD .. pedig hangszigetelt az ablakom. Hm. Na szóval a fülem miatt, a zuhanyzás elég gázos volt, de ma megpróbálkoztam a fürdéssel. De nem akárhogy! :D Tele engedtem a kádat, és Kleopátrának képzeltem magam. Vagyis, tejben fürödtem.:D Nahjó nem színtiszta tejben, mer az azért nem olcsó mulatság. Egy liter tejet, plusz virágmézet öntöttem a vízbe amitől húú tök fehér lett az egész. És váh, marhajólesett :D komolyan. Ajánlom minden  stresszes embernek. Kiszáltam a kádból, és ilyen úh de szeretek mindenkit érzésem lett. x_X   :D ritkaság ez, de tényleg ígyvan. xD  Úgyhogy, el is kezdem a szeretetkinyilvánítást, mondjuk B. lesz az első. :D Azthiszi szegényem, hogy nem szeretem, pedig DE! :)  (L) Na ez meg is volt. :D Tisztáztam a helyzetet. Minden heppy. Legalább vele. :D Mégjó hogy exem mondta, hogy ő így tudja, h nem kedvelem. Köszi ex nekedis! :D <3  Újabb jótett a jobb emberi kapcsolatokért. Yeah. Ja, mostanában meguntam a zenéimet, és netrádiót hallgatok. Baromi fasza dnb zenék mennek. DE nemcsak az. Beírod a  Search -hez az adott zenestílust és kidob egy csomó dolgot. Tökre tetszik. :D Ja itt a link ->  (Infó: ha dnb-re akarsz rákeresni ne csak egyféle képpen keress rá!  Kulcsszavak: dnb, drum and bass, drum & bass ) stb.. és ez a többi zene stílusnál is érvényes!

http://www.shoutcast.com/directory/index.phtml?startat=60&s=dnb 

Sztem a mai napon semmi említésre méltó nem fog történni, úgyhogy valszeg csak holnap írok újra. DE! Lehet, hogy még ma is kedvem támad folytatni a post-ot! Nálam sose tudni. :D xD Na csók <3333

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr29608285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása