BALATONE FESZTIVÁL 2008

2008.07.27. 19:46

 

Egy kis élménybeszámoló, az első fesztiválos buliról amin jártam. BALATONE FESZTIVÁL 2008. JÚLIUS 24. ZÁNKA

 xD Felkeltem 11kor .., 13:15kor megérkeztem a délibe , ott várt rám egy MSN-es haverom, akivel eredetileg csakúgy taliztam volna Bp-n , de végülis elhívtam őt is a FESZT-re. Igen.. kicsit drága mulatság volt, 4ezer belépő plusz utiköltség, plusz piapénz.. , odalett a jó kis fekete fűzős ruhám ára az esküvőre xD szóval most nem tudom, hogy mibe fogok menni ( Infó: Nővérem esküvője lesz jövőhéten szombaton.) Na mindegy, majd megoldom, valszeg bemegyek a New Yorker-be aztán ott veszek vmi kevésbé laza cuccot xD .. Ez legyen a legkisebb problémám, bár tudom, nővéremnek ez sokat jelent. Hát ezvan. SZóval .. kb 4körül elindultunk a Balaton felé, V.-ék felvettek minket a délinél , kocsival, aztán úgy tovább előre. xD Nem igazán kedvelem ezeket a hirtelen programokat ( ugyanis ezt a balatonos témát tegnap este beszéltük meg, másnap már indulás volt) ....... , de azért belementem , merthát mértne, tök jó lesz ..fesztivál, buli, V., pia.. xD ez csak jó , meg Bp-n úgyis uncsi lett volna a tali az msn -es sráccal. xD (bár ezt nem tudhatom) :P Hm hát megérkeztünk, egy induri pinduri keresgélés után, megtaláltuk , a Gyermeküdülőnél a fesztivált.. XD ( kigondoltavolna) xD bementünk, aztán a parkolóban  punnyadtunk pár órát, NOISIA-ig . Azt meg kell említenem, hogy a Café színpadhoz nem lehetett bemenni, csak ilyen biztonsági izéken keresztül mellesleg éven felülieknek , szóval eléggé szopás volt... főleg, hogy ugye 16 vagyok többiek meg mind 20-on évesek :D ráadásul én egyedül nőnemű, szóval nem tudtam senkitől kérni egy jogsit se , végülis lehet bevették volna, h a nevem Csabi :D vagy mittom én xD  noisiáról igaz lemaradtunk, de Cs. szerint nem volt annyira nagy durranás, úgyhogy megnyugodtam. Hajnali 2ig császkáltunk M.-el a Balatoni kikötőnél. Műveltük a szokásos "smárolás témát" meg etc.. . Így utólag, lehet megbántam , hogy csak így az első talinál ilyen messzire mentünk... Lehet, hogy csak a lelkiismeretem miatt érzem magam szarul, vagy eleve azvan, hogy a sráccal csak ilyen "külsőleg tetszik" szinten állok.. és nem táplálok iránta semilyen komolyabb dolgot.. Mindegy, kicsit nyomaszt ez az egész dolog, hogy néha a srácok simán kinéznek belőlem olyan dolgot, amit nemhogy nyilvánosan egy fesztiválon, de még otthon se biztos , hogy megcsinálok..(legalábbis első talinál biztos nem)  ..főleg,úgy hogy M.-nél észrevettem néha egykét erőszakosabb megmozdulást..ami nekem nem igazán jön be..   Próbáltam nem kimutatni, de ez az egész dolog eléggé rányomta a béllyeget az egész estémre..amit persze V. észre is vett, de ez most mindegy..   Hajnali 2 körül mondtam M.-nek hogy inkább mennyünk a Café színpad közelébe, most lesz vége NOISIA-nak , hátha kijönnek V.-ék. Nem jöttek. Leültünk egy asztalhoz a színpadhoz közel, és ott érdekes dolgot láttam/hallottam. :D Hála nekem, megmenekültem, a további a punnyadástól, és az erőszakoskodástól.. -.-"  mert: Állt mellettünk egy kb velünk egykorú banda, akik ugyanazon gondolkoztak mint mi. "Vajon, hogy jussunk be a színpadhoz?" Néztem őket. Odébbáltak. Majd egy okos mondta, hogy próbáljuk meg mégegyszer, hátha bejutunk. Ültem a padon, majd felálltam, és lestem, hogy betudnak-e menni. És igen :D bejutottak. Nem kérték végre a személyit. Mekkora mák. Rögtön szóltam M.-nek , hogy te figyelj azok bejutottak, mennyünk mi is. Teljes határozottsággal megindultunk a biztonságiak felé, majd felmutattuk a karszalagot, és IGGEN xD bejutottunk MI IS :DDD háá.. (mellesleg amikor elősször próbálkoztunk bejutni 2-3 csaj ált ott a biztonsági ellenőrzésnél és nem engedett, be. Mostmeg két pasi volt és simán bementem.. innen látszik, hogy egy hülye kivillanó melltartó mennyit számít, .. elterelés képpen tökéletes fegyver xD ) Azthiszem , amikor bejutottunk egy parányi kő esett le szivemről, mert végre megtaláltuk V.-kat is, és elmentünk velük bulizni. Frusztrált a helyzet, mert nem voltam még ilyen helyen, sőt DNB tánc se megy, de ahogy elnéztem , max 20 emberen kívűl senki nem dnb-zett úgy igazán. V.-vel elmentünk a pulthoz, venni Vodkát, azthiszem ez kellőképpen meghozta a kedvem , hogy egy kicsit táncikáljak énis.. xD annyira, hogy hajnali 5ig abba se hagytuk... xD Jó volt.. a fesztivál ez a része tetszett a legjobban. Bár nem szeretem, ha sok sok sok ember van körülöttem, de ebben a helyzetben amit az előbb meséltem a sok ember közelsége adott megnyugvást. xD Najó ennyire nem írom le tragikusan M.-el töltött időmet... Élménydús nap volt aztán ennyi, valszeg örökre megmarad ez bennem.. Amúgy Pár dolog még eléggé baszta az agyam V.-vel kapcs., de nem volt vészes. (annyira) ... Amikor vége lett TeeBee-nek, meg mindennek, és kijöttünk a fesztről, a kocsiba elősször 7ig nyűglődtünk, utána Cs. kitalálta , hogy mennyünk valami balaton part közelébe, mert nem megnyugtató neki a parkoló.. elősször nem indult be a kocsi remek .. xD de utána betolták a többiek és sikerült elindulni.. Cs. elaludt a játszón egy csúzdában.. Én meg V. -vel bentmaradtam a kocsiban "aludni" ugyanis nem tudtam mert kocsiban amúgyse megy olyan könnyen a kis hely miatt, meg aztán később V.-nek női társasága lett a , és egész végig dumáltak ( igen hallottam mindent   -.-" ) xD kivéve az indulás előtti időszakot nem hallottam már, mert asszem addigra sikerült elaludnom.. 20 percet szundiztam talán..  kár volt felébreszteni.. xD simán végigaludtam volna az egész utat visszafelé.. vagy ki is baszhattak volna a parkolóba, nem lett volna gáz. xD 10kor végre elindultunk Bp. felé..  visszafelé az úton már csendesebb, meg bambább volt a társaság, mint odafele.. xD de nembaj :D Megérkeztünk 12kor.. a vonatom persze 13:15kor jött, ráadásul M.-nek is mennie kellett, meg úgyvolt , hogy V.-ék se várnak meg, szal elég rendesen kiakadtam, hogy ott kell szenvednem több mint egy órát,ráadásul ilyen szar nyúzott fejjel.. Szerencsémre, visszamentem a parkolóba és V.-ék még ottvoltak jee,... eldumálgattunk, és gyorsan el is repült az az egy óra. 15 percet meg igazán semmiség volt kivárni.. xD hazaértem kb fél 3ra..  utána még nem voltam annyira álmos, és neteztem meg tv-ztem még este fél 7ig .. majd bealudtam.. és csak másnap délben keltem fel xD bepótoltam az alvást rendesen, de nemis baj, (30óra fentlét után kellett már) meg aztán  26-án megint kelés volt, mert Nővéremékhez mentünk Paksra leánybúcsúztatóra.. xD ottis volt buli, de majd arról mesélek később... már leszakad a kezem az írástól .. xD Na pápux

Apa lefújta vmi szarral az ajtómat. Végre nem nyikorog. DEJÓ

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr23588223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása