Hajrá Hajrá

2008.07.06. 23:42

Szülinap

 

 

Najó, azthiszem hogy egy normális ember a szülinapja előtt pár órával, repdes az örömtől és a mennyekben érzi magát.Örül.Örül,hogy őt ünneplik, eljönnek a barátok felhőtlen kacagás bulzás etc. etc. Nahát én nem így érzem :D fél órán belül 16 éves leszek és egyátalán nem tölt el boldogsággal sőt.. ÁÁ nemtudom mivan. Tiszta feszült vagyok és ideges. Aminek persze a gyomrom nem örül, mert fáj tőle elég rendesen .. -.-" Az elképzelésem egy szülinapi buliról: Sok sok ember eljön,olyanok akik szeretnek és én viszont szeretem őket. Így is lett volna, vagyis így terveztem,h  kiülünk a játszóra estefelé, iszogatunk, kellemes társaság minden... De úgylátszik a társaságot csak 2-3 ember fogja kitenni. Nem vagyok telhetetlen, ezis több mint a semmi. Csak számítottam valaki társaságra, aki másra hivatkozva visszautasított.. ^^ pedig még megis ígérte nekem, h felejthetetlen lesz a nyár, a szülinapom. Hát kurva felejthetetlen :D itt sincs. Mindegy. Hányingerem is van. Remek! Köszönöm. Nembaj, arra gondolok, hogy tavaly ilyenkor csak anyámék köszönöttek fel, meg persze egy két sms o.társaimtól. És a nagy napnak már vége is volt. Szal örülök , hogy legalább idén szülinapomkor, nem leszek egyedül. Bár a bulit még mindig hiányolom kicsit az életemből, mert mint mondtam nem tartottam már jó rég óta. Visszatérve, a péntekem viszont jó volt. :D Bnőmmel és haverommal kimentünk sétálgatni úgy fél 12ig aztán letelepedtünk egy játszón. Mellettünk volt egy nagyobb társaság. De tök sötét volt szal nem voltak ismerős arcok. Aztán kiderült, hogy azok az ismerőseink, szóval hozzájuk csapódtunk mi 3-an is. :D Ezek boroskóláztak , bevolt egy két ember csípve. No sebaj xD :D Jól elvoltunk. Bnőm hazament 12kor, a többiek is elszállingóztak, én meg ottmaradtam még két sráccal dumálni, mert nem volt kedvem még éjfélkor hazamenni, és a gép előtt punnyadni. Ugy terveztem hogy olyan hajnali 1-2 ig maradunk de végülis annyira jól eldumálgattunk, hogy fél 5kor értem haza :D xD Egyik srác eléggé szimpatizált velem, bnőm szerint bejöttem neki. (pedig akkor még nemis meséltem, hogy mivolt akkor, amikor ő már lelépett) :D ^^ hát szal jó volt így ujabb ismerettséget kötni. Nemis gondoltam volna hogy nekem ez valaha is ilyen egyszerűen fog menni. ^^ (mondjuk az újabb pasi hódoló most nem tuti hogy jól jött..) xD hát mindegy ^^ most ötbbet nem írok , mert szomorú, lélekromboló számot hallgatok és a végén elkezdenék hülyeségeket dumálni, amit megbánnék ^^

Nah jóéjt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr15556430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása