Herceg fehér lovon

2008.07.01. 17:13

Elgondolkodtató

 

Couple-1.jpg love image by hopigurl

Amíg az ember fiatal és naiv, hajlamos elhinni, hogy a szerelemért nem kell tenni semmit, az majd jön magától, mint a filmekben. Egy kicsit felejstd el a hollywoodi romantikát és nézz körül a saját ismerőseid körében: ismersz olyan párt, akiknek valóban jól működik a kapcsolatuk, és amelynek tagjai úgy jöttek össze, hogy megismerkedtek, minden stimmelt, úgy összekattantak, mint a mágnes, és azóta is, évek óta együtt vannak? Ha igen, akkor is elismerheted, ez az eset nagyon ritka. Annyira ritka, hogy erre nem várhatsz. Meg kell tanulni némi tudatosságot cserkészni az érzelmi életedbe is, hogy boldogabb lehess.
Sajnos manapság úgy tűnik, a lányok kicsit elfelejtettek szerelmesnek lenni. Az biztos, hogy változott a minta, és változott a világ tempója is, de azért az alapvető érzéseknek és értékeknek a helyükön kéne lenniük. Ha úgy érzed, reménytelen a helyzeted, és téged már soha nem talál meg a szerelem, valószínűleg rossz utat választottál. Vagy az a baj, hogy mesébe illő elképzeléseid vannak a szerelemről, vagy pedig az, hogy annyira felvetted az új évezred ritmusát, hogy már el is felejtetted, milyen csodás, ha egy kicsit magával ragad a szerelem.

Najó, ez a kis cikk igen elgondolkodtató, mert sztem én ugyanezt érzem.Kicsit fura, mindig is tudtam, hogy szeretek mesebeli dolgokat elképzelni, és rá várni, akár egész életemen keresztül.. de látom, hogy ez hiba. Azis igaz , hogy elfelejtettem sőt nemis elfelejtettem, hanem elfojtottam a szerelem "csodás érzését". Igen, jam ez így van, nekem a szerelem szóról sose a csodálatos szó jut eszembe elősször. Küzdök ellene , de elég nehéz. Nem? (vagy csak nekem tűnik annak nem tudom.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr98548313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása