Rég sírtam ennyit , mint ma :D most az előbb 5 perce..na jó hazudok még mindig csurog a könnyem de nem lényeg :) ismét megvilágosodtam..  Ma voltam ugye azon a csoportos izén , ahol én vagyok a legfiatalabb a többiek 30-at már jóval elhagyták.. Inkább tűnt csoportterápiának, ahol mindenki elmondja a maga baját.. mint ezoterikus találkozónak xD Eléggé megszeppentek , amikor a sátánról kezdtem el beszélni. Na de mindegy, nemis ezt akartam, hanem hogy, pontosan tudom , hogy valamitől/valakiktől függ a boldogságom, és ezzel szerintem nemcsak én vagyok így. És gyűlülöm , hogy mindig függök vmitől/vkitől, és hogy anélkül nem megy a boldogság. Annyi sztorit hallok haverjaimtól, hogy hú "mennyire nem vagyok boldog szar az életem így meg úgy" aztán hirtelen az illetőnek párja lesz és onnantól kezdve, hogy idézzem : " mostmár boldog vagyok" . Hát mit ne mondjak, ez egy elég rossz út az igazi boldogság felé. Nagyon nagyon nagyon nagy hiba, ha így gondolkozol, mert előbb utóbb valjuk be úgyis mindennek vége lesz, semmi sem tart örökké.. és akkor megint jön a sajnáltatás, hogy én most megint nem vagyok boldog. Pedig eddig se volt boldog, csak ő nem tudja magáról.. Szóval ma ismét csalódtam egy picit az emberekben. Nincs szükségem többé rájuk. Megyek a magam útján, és megpróbálom megkeresni a saját boldogságom, ami CSAK AZ ENYÉM!!  Többet nem függök egy embertől se. Magamtól vagyok boldog, nem másoktól. Többet nem szeretnék senkihez se tartozni. Nem szeretném, hogy szeressenek, mert nem akarok másoknak fájdalmat okozni azzal, hogy nem szeretem viszont őket. Mindenki hagyjon inkább békén, legyenek közönyösek hozzám, nem érdekel.Evvel kímélnének meg a legjobban, ha nem keresne többet senki...  Elleszek marhajól, és ha egyszer kérdezik , hogy miért vagy boldog? Nem azt fogom válaszolni, hogy azért mert XY velem van.Hanem azért mert:

 

........

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr30595371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása