ERR.

2008.07.29. 20:57

WHAT A ***?

 

"Az égi hatások kellemetlenségei miatt kicsit legyengülhetsz, a szokásosnál jobban kifáradsz, könnyen megtörténhet, hogy a komoly megterheléseket nem fogod jól viselni. Néhány régebb óta húzódó ügyed is újra felszínre kerülhet, ezeket mind sürgősen meg kellene oldani, de ez nem biztos, hogy most egy csapásra sikerülni fog. A lelkedben felgyülemlő feszültség pedig a hétvégére kitörhet belőled, s aki a közvetlen közeledben lesz, azt nem fogod kímélni."

------>

hehe.. utálom ezt a hülye horoszkópot xD kiboruluk megnézem ezt a hülyeséget, ahol azt írja kiborulok majd.. de már késő :D mert megtörtént xD

Ami meg a hétvégét illeti, nem hiszem, hogy még valami kitör belőlem, mert esküvőre megyek sok idegen közé, szóval valószínűleg senkivel nem fogok szót váltani.. tehát nem fogok kiborulni. xD 

Um.. amúgy a mai nap úgy ahogy van egy nagy SZ*R volt. Anyám mondta, hogy átugrunk Érdre vásárolni, mert mint említettem nincs még ruhám az esküvőre.. Eleve úgy indult a nap, hogy 10:30 ra kellett elkészülnöm, de apám 9kor már felvert, hogy ébredjek és készülődjek.. pedig 9:30ra volt beállítva az órám, ráadásul elég későn feküdtem le szóval 30 perc alvás igenis soknak számít ilyen helyzetben..

Felkeltem készülődtem, közbe kiderült, hogy apám volt olyan szerencsétlen, hogy elhagyta az öltönyéhez járó gatyát egy boltban, szal vissza kell majd menni érte Bp-re, aminek anyám marhára örül..

Közben egy nyomorék szexmániás pasival is volt egykét szó váltásom MSN-en , amihez szintén nem tudtam jópofát vágni, mert kurvára nem érdekelt az egész.. na mindegy..

Elindultunk anyámmal, egész úton nem szóltam egy szót se, ebből gondolom levette , hogy mennyi kedvem van most ruhákat próbálgatni, főleg 100fok melegben.. ráadásul ilyen szar szűk cuccokat.. amúgyis dagadt vok és még nézzem magam 6 órán keresztül egy hülye próbafülke tükrében. Legjobb hangulatromboló módszer a ruhapróba.. ajánlom mindenkinek.  xD Végignéztünk vagy 100 ruhát a new yorker-be, mondhatom egyse tetszett.. mindegyik olyan szarul állt, hogy az na. xD Ilyenkor jön rám, hogy "holnaptól kezdve nem eszek semmit , csak fénnyel táplálkozom" mert kurva dagadt vok :D és és és ez zavar :D de mindegy xD megoldom, anorexiában szeretnék meghalni xD igen.. legjobb dolog lenne. ideálisabbat se kívánhatnék magamnak, mint hogy a soványságba halok bele xD Igazából nálam megfigyelhető, hogy ha valami nincs rendben velem, akkor állandóan eszek, szóval ha valaki jóval dagadtabban lát, mint amilyen szoktam lenni, az biztos lehet benne, hogy nem vok jól  valamiért.. xD

Nevetek, de valamilyen szinten ezt tényleg komolyan gondolom. Sose voltam vékony, itt az ideje. Ráadásul a fekete hajszínemmel is kételyeim támadtak, eddig nagyon tetszett.. főleg így 15 év szőke után. De most kezdek kételkedni, senkinek se tetszik -.-  mindegy eztis megoldom majd. xD Aztán asszem elmegyek fogorvoshoz is és még most 16 éves koromba rakatok fel fogszabályzót.. most úgyis menő, meg aztán max. 2 évet le kell vele húzni.. úgyhogy a mostani év a legideálisabb, mert később már túl ciki lenne.. 20 évesen.. meg leszarom hogy a fiúk mit szólnak hozzá, nem tervezem a pasizást az elkövetkezendő évben .. legalább visszataszítom őket valamivel.. éljjen a fogszabi.. xD asszem más változást, most nem szeretnék ... ja de. xD de azt csak 18 év után, egy kis plasztikai műtét :D mer vmi nagyon zavar még.. -.-"  xD mindegy, addig gyűjtögetem a lóvét rá.. mer biztos nem 100ezer-be van egy ilyen.. xD

Opp.. eltértem a tárgytól. Szóval ott tartottam, hogy Érden a STOP SHOP-ban ugye.. nem kaptunk semmi ruhát. Aztán egy külső butikba is bementünk.  Kicsit elittebb.. drága boltb volt, ahol megnéztük ezeket a régi korok királynői/hercegnői  ruhákhoz hasonlító  (feketében inkább Mai gothikus) " hátul fűzős levegőtnemkapós "  göncöket. Mondtam az eladónak, hogy szerintem nekem nem állnak jól ezek,de ő szerinte van mellem hozzá XD szal.. jól állna. Hát ez igazán jóleső bók volt :] , de végülis nem próbáltam fel egyet se.. Nem volt kedvem mégegy kudarchoz. (lehet h mégsincs mellem hozzá hmm... )  xD Anyám már kezdett bepöccenni, hogy nincs ruha.. nincs ruha.. xD Mondta, hogy mennyünk camponába, na itt asszem kicsit bepöccentem énis.. xD mer alig vártam, hogy véget érjen ez a kis ruhaturné, erre mégegy nagy bevásárló központ.. Campi: 4-5 ruhabolt, próba, nem áll jól dagadt vok. Szenvedés. Nincs ruha . Mehetünk. röviden tömören ennyi volt. Nem kaptunk ruhát :D jó kör volt. Ilyet többet soha.  (olyan fura eladók vannak egyes boltokba.. hm hátborzongató .. xD )

Jaaaaaaaa.. és nemis mondtam, egyik Kedves Msn-es beszélgető partneremet. I.-t láttam a Stop Shop-ban. :D Élőben jobban néz ki , mint fényképeken.. xD és ráadásul skorpió jegyű . Meggondolandó, mert van esélyem nála, úgy vettem le :) xD hmm..  párszor láttam , hogy kint álldogált a boltok előtt, még öccse meg anyukája válogatott bent. :) aranyosvolt. Na ennyit erről xD

Umm.. hazajöttünk, mondtam anyámnak, hogy mennyünk be a festékboltba , mert vettem sima fekete pólót, és mintát akarok ráfújni. Igaz ezt az akril fehér festéket műanyagra meg fára szánták nem pólóra.. xD De nembaj, majd meglátjuk, márcsak egy sablont kéne csinálnom.. meg kitalálnom , hogy milyen feliratot csináljak.. 

Elmentünk még cipőt nézni, de mondanom se kell.. azt se kaptunk. Anyám már kezdett idegrohamot kapni, hogy addig nem enged ki még nem veszek vmi cipőt amibe ellehetek az esküvőn. xD Szerencsére kiengedett xD És hazamentünk, és most itthon ülök, megnéztem egykét sorozatot xD és most net net net. hulla vok fáj a fejem. Adjatok egy kötelet , egy gerendát és egy széket. Köszi puszi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr20591613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása