Meglepetések

2008.06.29. 20:38

Új barátok <3

 

 

Háháá, rég nem írtam. :D Vagyis csak 2 napja ^^ Ami azt illeti, jó sok minden történt, úgyhogy pár dolgot biztos ki fogok hagyni. Pénteken úgy volt, hogy megyek Bp-re egy dnb buliba, aztán végülis az egészből nem lett semmi, hála egy barátomnak V.-nek. -.-" Jóó tudom, hogy félt meg minden de akkoris.. Eléggé mérges voltam , mert már tökre bekészültem a dologra, h VÉGRE kimozdulhatok a lakásból  -.- Azon a napon marhára mehetnékem volt, meg minden.. és wá. Mind1. Végülis így utólag nemis baj , hogy nem mentem mert szombaton úgyis talim volt egy netről megismert aranyos csajszival. B.-vel. és ha előző nap bulizok másnap tuti hulla lettem volna.. úgyhogy jó volt ez így. Felkeltem 13:40körül :D a tali 3-ra volt megbeszélve a p.téren. Üldögéltem üldögéltem, és láám, megjött B. plusz még egy ismeretlen lányka V. :D úgyhogy 3-an indultunk neki a városi sétának. :D V. lehívta G.-t (G.=fiú) :D szal mostmár 4 tag vándorolt az utcán. :D Elég jófejnek tűntek, megvoltam nyugodva. ^^ De tátátátá :D megjelent hirtelen volt pasim T. plusz egy haverja. megint bővültünk :D király, xD kitalálták , hogy ők a Dunához mennek épp, miértne mennék mi is.. hát jó. Amúgy vittem a fényképezőm és kb 250 fotót sikerült összehoznunk egy nap alatt. B. agyonfotózott mindenkit :D nem győztem takarni magam xD Bementünk a boltba még venni rágcsát meg innivalót, mert marha meleg volt. Aztán lesétáltunk egy játszóhoz, ahol egy csomó mindenki jött még, ugyhogy nem sorolom fel a neveket. xD Majd amikor feloszlott a csapat 6-an maradtunk, és együtt lementünk a dunapartra. Ott kiültünk egy stégre, és két lökött vizipisztollyal spriccelt mindenkit. xD Szegény B.-nek a ruhájából csavarni lehetett a dunavizet. :D örült neki :D xD 6 órát voltunk kint , nem csináltunk sokmindent, de azért alaposan elfáradtam a vége felé. :) Tökre örülök , hogy megismertem B.-éket, mert olyan aranyosak h húú ^^ amúgyis mindig panaszkodok , hogy sose hívnak sehova, meg egész nap itthon ülök, hát remélem ők hoznak vmi kis színt az életembe. :) Nagyon jó napom volt velük, jó lenne mégtöbb ilyen  :)  

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr91545093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása