Csillog

2008.10.08. 21:43

ÉRDEKES

 

Hm.. az a helyzet, hogy a sulimban lévő srác egyre jobban tetszik. Nem tudom mivan velem :/  Beszélek vele és izzad közbe a tenyerem.. és váh.. xD Beszélgettem barátnőmmel , mondtam neki , hogy nagyon tetszik valaki, mondtam a nevét erre mondta h " tudja" na mondom honnan tudod ki mondta el neked?  És akkor visszaírta, hogy           " I: látszik rajtad. - E: Látszik?! - "I: csillog a szemed mikor ránézel."  Hm ez a lány tud valamit :D  .. csillog a szemem? :D hát amúgyis csillog.. :D Nemértem. Nem tudtam, hogy többféleképpen tud csillogni a szemem. :D Merthogy eredetileg is csillog mindenkinek.. xD  Hm lehet, hogy szerelmes vagyok... végre? :/   Lehet, hogy sikerült átvészelnem egy hosszú **** szar időszakot és most megint szabad lehetek ezáltal? Vagy ez megint ugyanolyan kis semmiség mint az eddigiek? Vajon szenvedni fogok ettől vagy boldog leszek? hüm..

  

 

A REKLÁM UTÁN MEGTUDJUK! xD

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr2704148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása