Sick And Tired

2008.08.05. 19:10

Tiszta lelkibeteg vagyok már. Elegem van mindenkiből. És a sok nyomorék emberből.  xD És ennek eredménye, hogy tényleg meg is betegedtem. -.-" tök fun, így nyáron. Na mindegy. Holnap elhúzok dokihoz aztán meglátjuk mit mond. Marhára le vagyok lassúlva, álmos vagyok pedig sokat alszok, sőt  egész nap csak alszok. Fáj a torkom is, gyógyszereket tömök magamba plusz anyám valami lol virág nedveit csöpögtet rám ami idegesít de mindegy.. hmm  Remélem halálos betegségem van. :D xD Najó kb 99% , hogy nem, dehát az az 1% is valami. :) szóval lehet reménykedni :]  xD  A héten le kellett volna bonyolítanom két talit, plusz ezen kívűl még kettőt jövőhéten. Utána meg mennem kéne egy hétre haverokkal sátorozni. De nem merek. :D erről majd később bővebben. Miért most " akar" mindenki. Faszkivan. Amúgy visszatérve, nővérem esküvője nagyon jól sikerült, igaz rohasztó meleg volt, hajnalban meg ennek az ellentéte, kb megfagytam. Mindenki jót mókázott. Az volt a tuti , hogy fiatalabb korosztály is volt szóval nem volt annyira punnyadás. Igaz , hogy kb csak fotóztam az egész esküvőn , meg másik nővéremmel vigyáztunk Botondra (a menyasszony gyerkőcére). De azért király volt. Irígy vagyok nővéremre O.-ra. :) Olyan szép menyasszony volt wá. :D (hogy tiszta legyen: 2 nővérem van :Gy= egyik nővérem, O =menyasszony nővérem) Na szóval, Gy.-vel iszogattunk Tonic-ot meg etc, meg beszélgettünk, aztán végülis oda jutottunk ki, hogy miértnem megyek vele jövő nyáron Angliába dolgoznék valami kávézóban vele.. Egész jó ötletnek tűnik, két hónap alatt javulna legalább az angol tudásom, ráadásul lenne lóvém, plusz mégjobb! elhúzhatnék végre innen. :D Egyedül anyámék hiányoznának asszem, azt meg talán túlélem :)  Mondjuk ahogy így elgondolkoztam, elég sok lóvé kéne , hogy ki tudjak menni, meg aztán a "hol fogok lakni" kérdés is felvetődött. Fogalmam sincs. Nem hiszem , hogy Nővérem befogadna, mivel pasijával él. :D És hát nem akarom zavarni őket. xD Khm. Szóval valőszínűleg egyedül laknék valami albérletben . Hát fura lenne, mert nem szeretek egyedül lenni. Sz. gép se lenne, netezni se tudnék. :/  szóval azért vannak kételyek. xD De egy jó buli lenne, úgyhogy miértne. Ezer százalék jobb nyaram lenne , mint az idei, mert legalább nem kellene a sok hülye haverommal beszélgetnem/találkoznom akik elbasszák az életem. ^_^  Az idei nyaram volt eddig a legpocsékabb . Pedig anno egyszer megígérte valaki hogy ez lesz a legjobb. :D HÁT NEM. TÉVEDTÉL HÁHÁÁÁÁÁHÁ na mentem. By  [ vááh a mai nap 3adjára csuklok ] -.-

 

U.i.: kiváncsi vok , hogy hányan olvassák ezt a szart, úgyhogy jelezzétek vhogy!

U.i: Ez meg egy rohadtjó film , amit még anno 2 éve Németországban láttam franciául, német felirattal. De így is egy nagy kedvencem lett. A címe : Der ketchup effect , v. HIP HIP HORA.  Aki tud valami torrent oldalt ahonnan le lehetne szedni, akkor légyszi szóljon. Nagyon kéne ez a film. xD 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr73602308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása