Hm.. szóval, a tegnapi napról írok egy picit. Szülinapom van(volt). Felkelek, senki sehol. 13:00 elkezdek felkelni xD msn, majd fürdés, készülődés a szülinapi "buli" találkozóféleségre. Bnőmék fél 4körül csöngettek, lemegyek full meleg van. Okés gondoltam nem lesz gond a mai nappal. ( Ezt azért mondom, mert hajnali 6kor feküdtem le és olyan nagy vihar volt, meg minden , hogy megfordult a fejemben a gondolat, h estefelé a tali időpontján is esni fog.) Hát én, mint felnem fedezett jósnő, a gondolatom tényleg bevált xD ( a picsába) Na már itt tudtam, h a találkozó el lett cseszve elég rendesen. 3-an elmentünk lehívtuk G.-t mostmár 4-en voltunk , je több mint a semmi. Utána betoppant B. majd rá kicsivel később M. haverunk is megérkezett. Szal volt már 2 nagykorú is a csapatban, így lementünk a Tesco-hoz és vettünk egy két piát. xD Kijöttünk a tesco-ból és az a látvány tárult elénk, hogy 20 percen belül ránk szakad az ég is. (Elvileg úgy lett megdumálva a tali, h egy játszón leszünk este 6tól jó sokáig és iszogatunk sokan..) nem így lett, mert az eső miatt egyenesen bnőmékhez B.-hez mentünk , és ott voltunk egéééész estig. Megnéztünk 2 és fél filmet xD Iam legend-et meg valami sárkányharcos panda izét aminek csak a végére értem oda, mert Fél 10kor én leléptem B.-től. Tali volt megbeszélve egy msn-es beszélgetőpartneremmel xD . Fontolgattam , hogy nem megyek mert 5 perccel előtte még szakadt az eső. Jó okés megvolt a tali, eldumálgattunk, aztán elkezdett csöpögni az eső, ezért visszakísért bnőmhöz. Kb 3 perces séta alatt úgy eláztunk, hogy a pulcsimból csavartam a vizet. xD Szal így ja. Közbe hívott anyám is hogy ők ma még nemis láttak , menjek majd haza. Okés, éjfélkor leléptem. (Amúgy, egész este iszogattunk, mondjuk én nem ittam sokat , mert o.kirándulásos berugásom óta hányingerem van a piától) úgyhogy még csak a tervezett berugásom se sikerült.


Na mindegy majd hétvégén.. úgyis ihatok megint, mert egy barátomhoz megyek 3napra és együtt szülinapozunk ( neki is majdnem akkor van mint nekem)  :)) és remélem hogy jó lesz xD vagyis szeretném, hogy ez legalább jó legyen. xD Róla amúgy annyit, hogy régebben úgy 14 éves koromban mély érzelmeket fűztem L.-hez, aztán elmúlt mert ő elment dolgozni és keveset dumáltunk, majd most ismét felbukkant, és megint kezd felszínre kerülni az a sok hülyeség ami akkor, 14 éves koromban már kiteljesedett egyszer.. hát így nem tudom mi lesz belőle, mert ugye a távolság, meg hogy dolgozik meg minden akadály arra utal hogy semmi se lesz, de azért reménykedni lehet. Legalábbis ő még nem hallottam tőle egyértelmű NEM-et. Hm mindegy, max lesz egy jókis nyári kalandom vele, még azis jobb mint a semmi. xD Rég volt pasim, kicsit rámfér az ölelgetés meg ezek. :) Amúgy, lehet hogy egyszer még tényleg lesz ebből egy komoly NAGY VALAMI, csak azt mondta , hogy az életem sokat fog alakulni, és h 1-2 évet még várjunk ezzel. Utálom ezt, inkább mondják azt  , hogy NEM, nem akarok tőled semmit, se most , se akkor ha idősebb leszel. De ez a tudat, hogy simán igen, csak a munkája meg a táv. miatt nem. Hát váh xD mindegy ^^ nem nyavajgok. :)  Ajj, de mostanában , olyan sokan rámszáltak, így pasi téren. 3-an vallottak szerelmet az utóbbi hónapban, 3-an meg erős tetszésüket fejezték ki felém, ami jóérzés is egyben, de sajna vissza kell utasítanom őket, ami meg nem túl kellemes érzés , se nekem, se az illetőnek. Nem tehetek róla, nem vagyok szerelmes senkibe.(hazudtam) És most egy jóideig nemis tudok senkire se gondolni, csak rá. (lásd: előző bejegyzések) Tök szar, szeretném őt elfelejteni, de más pasival se megy, meg sehogyse. Rossz ez az érzés. Gáz szülinap volt, no ajándék, no virág, no buli, és még V. se köszöntött fel, talán ez esett a legszarabbul   -.-" (najó anyától kaptam egy pólót, amit akkor is megvett volna , ha nincs szülinapom.. szóval.)  Nem akarok többet írni, mert unalmas. Mind1. Most megyek egyet tv-zni. xD ^^

Puxx

 

A bejegyzés trackback címe:

https://innocence.blog.hu/api/trackback/id/tr81559107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása